جامع نیوز:​در راستای ایفای رسالت های اجتماعی ، بانک صادرات ایران ساخت ٢ مدرسه و یک کتابخانه را در دستور کار قرار داد. به گزارش جامع نیوزاز بانک صادرات ایران، این بانک به منظور اعتلای فرهنگ، دانش و انجام رسالت و مسئولیت های اجتماعی تداوم نهضت ساخت مدرسه و مراکز فرهنگی را مورد تاکید و […]

جامع نیوز:​در راستای ایفای رسالت های اجتماعی ، بانک صادرات ایران ساخت ٢ مدرسه و یک کتابخانه را در دستور کار قرار داد.
به گزارش جامع نیوزاز بانک صادرات ایران، این بانک به منظور اعتلای فرهنگ، دانش و انجام رسالت و مسئولیت های اجتماعی تداوم نهضت ساخت مدرسه و مراکز فرهنگی را مورد تاکید و در این راستا ساخت مدرسه ولایت ١١ که در استان کرمانشاه قرار گرفته و به مرحله سفت کاری رسیده را از بهمن ماه سال٩٣ در دستور کار قرار داده و به زودی کلنگ ساخت مدرسه ولایت ١٢ در استان کردستان و ساخت کتابخانه حضرت علی اکبر(ع) در روستای شهابیه خمین را بر زمین خواهد زد.
گفتنی است این بانک تاکنون ١٠ مدرسه را در استانهای تهران، گلستان، کرمان، یزد، لرستان، خراسان رضوی و اصفهان، آذربایجان شرقی و خراسان شمالی تأسیس کرده است.
بر اساس این گزارش کارکنان خدوم بانک صادرات ایران با تخصیص بخشی از حقوق خود و یا کمک های نقدی در امر مقدس مدرسه سازی گام های مؤثری در راستای پیشرفت و آبادانی کشور برداشته اند و در بسترسازی برای پرورش نسل های آینده نقش فعالی داشته اند.
شایان ذکر است این بانک به منظور جمع آوری کمکهای مردمی به انجمن و بنیاد های خیریه، نهادهای فرهنگی اجتماعی همچون ستاد بازسازی عتبات عالیات، کمک به زلزله زدگان و… حسابهای ویژه ای اختصاص داد و شعب این بانک نیز آماده دریافت وجوه هموطنان خیر می باشند.