جامع نیوز:قائم مقام و مدیر امور سازمان و برنامه ریزی بانک شهر ،خدمات قابل ارائه در نخستین شعب الکترونیکی( (VTMبانک شهر را تشریح کرد. به گزارش جامع نیوزاز بانک شهر، مدیر امور سازمان و برنامه ریزی این بانک با اشاره به ۶ سرویس قابل ارائه از طریق‌ شعب الکترونیکی(VTM) بانک شهر اظهار کرد: بانک شهر […]

جامع نیوز:قائم مقام و مدیر امور سازمان و برنامه ریزی بانک شهر ،خدمات قابل ارائه در نخستین شعب الکترونیکی( (VTMبانک شهر را تشریح کرد.
به گزارش جامع نیوزاز بانک شهر، مدیر امور سازمان و برنامه ریزی این بانک با اشاره به ۶ سرویس قابل ارائه از طریق‌ شعب الکترونیکی(VTM) بانک شهر اظهار کرد: بانک شهر به عنوان نخستین بنیانگذار شعبه الکترونیکی، تا کنون موفق به راه اندازی چند شعبه در این زمینه شده است .
وی با بیان این که شعب الکترونیکی بانک شهر به منظور تسهیل در دریافت خدمات بانکی برای شهروندان راه اندازی شده است افزود : افتتاح حساب، انتقال وجه داخلی بین سپرده‌های بانک شهر، اعلام مفقودی و مسدودی کارت و مسدود کردن اینترنت‌بانک و همراه‌بانک، اعلام موجودی حساب، پرداخت اقساط تسهیلات از محل سپرده مشتری و همچنین صدور کارت نقدی از جمله سرویس‌های فعال در شعب الکترونیکی بانک شهر است.
صالحی ارتباط مستقیم مشتریان با رئیس شعبه را از مزایای ویژه شعب الکترونیکی (VTM)دانست و تصریح کرد: شعبه الکترونیکی موجود در پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر، این امکان را برقرار می‌کند تا مشتری به صورت آنلاین با رئیس شعبه مجازی در ارتباط باشد و درخواست‌های بانکی خود را به صورت غیرحضوری انجام دهد که این قابلیت برای نخستین بار در شبکه بانکی کشور رونمایی شده است.
به گفته قائم مقام و مدیر امور سازمان و برنامه ریزی بانک شهر رویکرد بانکداری الکترونیک با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد و به جای توسعه فیزیکی شعب، راه‌اندازی پیشخوان‌های شهرنت در دست انجام است‌.