جامع نیوز:بانک سینا در راستای ایفای ماموریت ها و مسئولیت های اجتماعی و فرهنگی و ترویج معارف قرآنی، در برنامه تلویزیونی “ضیافت آسمان”، مشارکت کرد. برنامه تلویزیونی ضیافت آسمان با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی بنیاد مستضعفان، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و شبکه ۳ سیمای جمهوری اسلامی ایران، در ایستگاه اول تله کابین […]

جامع نیوز:بانک سینا در راستای ایفای ماموریت ها و مسئولیت های اجتماعی و فرهنگی و ترویج معارف قرآنی، در برنامه تلویزیونی “ضیافت آسمان”، مشارکت کرد.
برنامه تلویزیونی ضیافت آسمان با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی بنیاد مستضعفان، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و شبکه ۳ سیمای جمهوری اسلامی ایران، در ایستگاه اول تله کابین توچال تهیه و در ماه مبارک رمضان به صورت مستقیم پخش می شود که استقبال هموطنان را به همراه داشته است.
بانک سینا در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود در این برنامه مشارکت و به ۱۰۰ نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا نمود و در یکی از شب های این ماه مبارک، میهمانان به میزبانی این بانک روزه خود را افطار کردند.
فرهنگ سازی در مورد اخلاق اسلامی به ویژه حجاب، بسط و ترویج معارف قرآنی، بسط فرهنگ پذیرایی از روزه داران با افطاری ساده و ایجاد نشاط و سرگرمی برای خانواده ها در ماه میهمانی خدا از جمله اهداف عمده این برنامه به شمار می رود.