جامع نیوز:همزمان با روز گرامیداشت عفاف و حجاب، مراسم ضیافت افطاری کودکان بی سرپرست با عنوان جشن بزرگ کرامت علوی، امروز ۲۱ تیر در هتل پرشیا برگزار می شود. به گزارش جامع نیوزاز شهرداری منطقه ۶ ، در واپسین روزهای این ماه بزرگ و همزمان با روز گرامیداشت عفاف و حجاب شهرداری منطقه ۶ در […]

جامع نیوز:همزمان با روز گرامیداشت عفاف و حجاب، مراسم ضیافت افطاری کودکان بی سرپرست با عنوان جشن بزرگ کرامت علوی، امروز ۲۱ تیر در هتل پرشیا برگزار می شود.

به گزارش جامع نیوزاز شهرداری منطقه ۶ ، در واپسین روزهای این ماه بزرگ و همزمان با روز گرامیداشت عفاف و حجاب شهرداری منطقه ۶ در صدد برگزاری «جشن بزرگ کرامت علوی وضیافت افطار» با حضور کودکان بی سرپرست، مدد جویان بهزیستی و جمعی از خانواده های معظم شاهد است.

این طرح با هدف ترویج سیره علوی و کمک رسانی و حمایت از کودکان یتیم و بی سرپرست و رسیدگی به مشکلات آن‌ها برپا می شود

همچنین، شهرداری منطقه ۶ همچنین با برگزاری مراسم گلریزان ۱۵ هزار خانوار نیازمند را با کمک خیرین و شهروندان تحت پوشش خود قرار داده است. این کمک ها توسط بانیان، خیرین و شهرداری منطقه جمع شد و کارکنان شهرداری منطقه ۶ نیز کمک رسانی به ۱۰۰۰ خانواده نیازمند را تقبل کردند.

مراسم ضیافت افطاری کودکان بی سرپرست به همت ناحیه یک شهرداری منطقه ۶، ۲۱ تیرماه از ساعت ۱۸ و ۳۰ در هتل پرشیا برگزار می شود.

بنا بر این گزارش، در منطقه ۶ حدود۲۵۰۰ خانواده نیازمند توسط شورایاری ها، معتمدان، ائمه جماعات و… شناسایی شده اند که کار کمک رسانی به این خانواده ها از سوی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه و امور بانوان انجام شده است.A