جامع نیوز:در روز دوشنبه ۸ تیرماه، ۱۷۰ هزار تن انواع کالا در بازار فیزیکی بورس کالای ایران عرضه می شود. به گزارش جامع نیوزاز بورس کالای ایران، شرکت ذوب آهن اصفهان با ۲۹ هزار و ۷۰۰ تن سبد تیرآهن ۲۲ تا ۲۷ با قیمت پایه ۲۰ هزار و ۵۲۵ ریال در تالار محصولات صنعتی و […]

جامع نیوز:در روز دوشنبه ۸ تیرماه، ۱۷۰ هزار تن انواع کالا در بازار فیزیکی بورس کالای ایران عرضه می شود.
به گزارش جامع نیوزاز بورس کالای ایران، شرکت ذوب آهن اصفهان با ۲۹ هزار و ۷۰۰ تن سبد تیرآهن ۲۲ تا ۲۷ با قیمت پایه ۲۰ هزار و ۵۲۵ ریال در تالار محصولات صنعتی و معدنی حضور می یابد. مجتمع فولاد خراسان نیز ۱۱۰۰ تن سبد میلگرد A3-14-28 را روانه تالار معاملات می کند.
گروه آلومینیوم نیز در صورت تقاضا، شاهد عرضه دو هزار تن شمش هزارپوندی ۹۹.۷۵ شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو)، با قیمت پایه ۶۳ هزار و ۶۱۰ ریال است.
شایان ذکر است، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، در حالی ۶۸ هزار و ۷۰۰ تن انواع قیر و ۳۸۴۴ تن انواع ماده پلیمری عرضه می شود که ۲۸ هزار و ۵۰۰ تن انواع قیر و ۱۳۰۰ تن عایق رطوبتی روانه تالار صادراتی می شود.
این گزارش همچنین حاکی است، ۱۵ هزار و ۵۰۰ تن برنج وارداتی، ۱۰ هزار تن شکرسفید، شش هزار تن ذرت دانه ای و چهار هزار تن گندم دروم روی تابلوی عرضه تالار محصولات کشاورزی می رود.