جامع نیوز:مجمع عمومی عادی سالانه بانک سینا روز دوشنبه ۲۹ تیر ماه در محل هتل المپیک تهران برگزار می شود. به گزارش جامع نیوزاز بانک سینا، دستور جلسه مجمع عمومی عادی سالانه این بانک که راس ساعت ۱۵ روز یاد شده برگزار می شود شامل استماع گزارش هیئت مدیره در خصوص عملکرد سال مالی منتهی […]

جامع نیوز:مجمع عمومی عادی سالانه بانک سینا روز دوشنبه ۲۹ تیر ماه در محل هتل المپیک تهران برگزار می شود.
به گزارش جامع نیوزاز بانک سینا، دستور جلسه مجمع عمومی عادی سالانه این بانک که راس ساعت ۱۵ روز یاد شده برگزار می شود شامل استماع گزارش هیئت مدیره در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۳، استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی در خصوص صورت های مالی مربوط به عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۳، بررسی و تصویب صورت های مالی مربوط به عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۳و اتخاذ تصمیم نسبت به تقسیم سود خواهد بود.
بر اساس این گزارش، در این جلسه نسبت به انتخاب حسابرس مستقل و بازرس قانونی بانک برای عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ تعیین روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی های بانک و سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی عادی سالانه باشد تصمیم گیری خواهد شد.
بدین منظور از کلیه سهامداران بانک سینا دعوت می شود به منظور اخذ برگ ورود به جلسه در تاریخ ۲۴ تیر ماه ۱۳۹۴در ساعات اداری، با در دست داشتن برگ سهام و ارائه مدرک شناسائی معتبر، به مدیریت سرمایه گذاری و امور مجامع بانک به نشانی تهران، خیابان مطهری، بعد از میرعماد، پلاک ۱۸۷، طبقه اول مراجعه نمایند.
ضروری است مستندات موید نمایندگی و وکالت، ولایت یا قیمومیت در تاریخ تعیین شده فوق، قبل از تاریخ تشکیل مجمع عمومی به رویت مدیریت سرمایه گذاری و امور مجامع بانک، جهت اخذ برگ ورود به جلسه برسد.