​جامع نیوز:مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران همگام با مسلمانان جهان و در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مراسم باشکوه روزجهانی قدس شرکت کردند. به گزارش جامع نیوزاز بانک صادرات ایران، مدیرعامل، اعضاء هیات مدیره و کارکنان این بانک در سراسر کشور در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همصدا با مسلمانان جهان و […]

​جامع نیوز:مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران همگام با مسلمانان جهان و در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مراسم باشکوه روزجهانی قدس شرکت کردند.
به گزارش جامع نیوزاز بانک صادرات ایران، مدیرعامل، اعضاء هیات مدیره و کارکنان این بانک در سراسر کشور در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همصدا با مسلمانان جهان و در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت و همبستگی و همدلی با ملت مظلوم فلسطین و آرمانهای امام خمینی(ره) را به نمایش گذاشتند.
اسماعیل لـله گانی مدیرعامل این بانک در حاشیه مراسم راهپیمایی در جمع خبرنگاران گفت : مراسم روز قدس در میان ایرانیان جایگاه ویژه ای دارد و ملت ایران با حضور پرشور خود ثابت کرده اند که مدافع حقوق مردم فلسطین هستند .
وی افزود: این ملت همواره ثابت کردند در برابر ظلم و ستم می ایستند و همانطور که امام راحل فرمودند باید از حقوق مردم فلسطین دفاع شود.
مدیرعامل بانک صادرات درخصوص بحث مذاکرات هسته ای و تاثیر آن بر سیستم اقتصادی کشور نیز گفت: ایران به دنبال یک توافق خوب است و تیم مذاکره کننده تلاش دارد از حقوق ایران در تمام بخش¬ها به خوبی دفاع کند . اگر توافق خوبی که مدنظر تیم ایران است به سرانجام رسد شاهد یک تحول در سیستم بانکی کشور وارتباط با سایر کشورها خواهیم بود.
همچنین گفت: حضور ملت پشتوانه خوبی برای حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای است و کشورهای مذاکره کننده را در موضع ضعف قرار می دهد.