جامع نیوز: نسخه نمایش خانگی «شهر موش ها ۲» که عنوان پر فروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را به خود اختصاص داد ، ۲۳ تیرماه ۹۴ در آستانه عید سعید فطر ، با حمایت «بانک گردشگری» شادی و خنده را به خانه های ایرانیان در سراسر کشور هدیه خواهد کرد. به گزارش جامع نیوز […]

جامع نیوز: نسخه نمایش خانگی «شهر موش ها ۲» که عنوان پر فروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را به خود اختصاص داد ، ۲۳ تیرماه ۹۴ در آستانه عید سعید فطر ، با حمایت «بانک گردشگری» شادی و خنده را به خانه های ایرانیان در سراسر کشور هدیه خواهد کرد.

به گزارش جامع نیوز به نقل از فارس ، «محمد علی مشکیان» مدیرعامل شرکت «هم وطا آریا» که سرمایه گذاری اصلی این فیلم را بر عهده داشته است ، با اعلام این خبر افزود : پس از مدت ها انتظار علاقه مندان ، نسخه خانگی پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران در سراسر کشور توزیع و وارد شبکه سینمایی خانگی می شود.

وی افزود : شرکت «تجارت بین الملل هم وطا آریا» که به نمایندگی از «گروه مالی گردشگری» ، مالکیت ۷۰ درصدی این اثر ارزشمند را بر اساس پروانه مالکیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختیار دارد ، برنامه ریزی های خود را برای تولید قسمت بعدی این اثر یعنی «شهر موش ها ۳» آغاز کرده است.

مشکیان با اشاره به استقبال بی نظیر مردم از فیلم سینمایی شهر موش ها ۲ در اکران سینمایی آن گفت : کسانی که به هر دلیل فیلم را در سینماها ندیده اند و حتی کسانی که فیلم را در سینماها دیده اند نیز برای تجدید خاطره و در اختیار داشتن همیشگی این فیلم برای تماشای مجدد آن ، نسخه خانگی اثر را تهیه خواهند کرد که به همین دلیل استقبال بی نظیر علاقه مندان از نسخه خانگی اثر نیز پیش بینی می شود.

وی از عرضه عروسک های دوست داشتنی و نوستالژیک این فیلم در کنار فروش DVD فیلم در تمامی فروشگاه های سراسر کشور خبر داد و گفت : این عروسک های خاطره انگیز با بهترین کیفیت ممکن در عین توجه به مسایل بهداشتی ایمن تولید شده و در اختیار کودکان عزیز قرار خواهند گرفت.