جامع نیوز:مدیرعامل بیمارستان میلاد گفت: در همایش تقدیر از مجریان برتر ارتقاء سلامت مادر و نوزاد با حضور دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی لوح دوستدار مادر و لوح ارتقاء سلامت به بیمارستان میلاد اهداء شد. به گزارش جامع نیوزاز سازمان تأمین اجتماعی، دکتر محمود رضا فیاض با بیان این مطلب، […]

جامع نیوز:مدیرعامل بیمارستان میلاد گفت: در همایش تقدیر از مجریان برتر ارتقاء سلامت مادر و نوزاد با حضور دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی لوح دوستدار مادر و لوح ارتقاء سلامت به بیمارستان میلاد اهداء شد.

به گزارش جامع نیوزاز سازمان تأمین اجتماعی، دکتر محمود رضا فیاض با بیان این مطلب، افزود: بیمارستان میلاد یکی از بزرگترین مراکز درمانی کشور و رأس هرم درمانی سازمان تأمین اجتماعی است.
وی با اشاره به اینکه در برخی از زایمان ها ریسک بسیار بالا است و گریزی از جراحی نیست، اظهار داشت: از سال ۸۶ کلاس های آمادگی برای مادران باردار و پرسنل بیمارستان میلاد برگزار کرده ایم که پس از شرکت در این کلاس ها گواهی نامه نیز به شرکت کنندگان اعطاء می شود.
مدیرعامل بیمارستان میلاد تصریح کرد: در ۲ سال گذشته آموزش زایمان فیزیولوژیک در بیمارستان میلاد گسترش پیدا کرده است و از طرفی زایمان بدون درد نیز از سال ۹۳ به صورت رایگان در این مرکز انجام می شود.
وی با اشاره به کاهش جراحی سزارین در بیمارستان میلاد گفت: به طور حتم این کار با تلاش گروه زنان و زایمان و مجموعه مدیریت این بیمارستان محقق شده است.