جامع نیوز:دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، روز یکشنبه چهارم مرداد ماه سال جاری هم زمان با سفر هیات دولت به استان کردستان، از مدیریت و شعب بانک کشاورزی در این استان بازدید کرد. به گزارش جامع نیوز، دکتر شهیدزاده در جمع همکاران این مدیریت اظهار امیدواری کرد با تکیه بر […]

جامع نیوز:دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، روز یکشنبه چهارم مرداد ماه سال جاری هم زمان با سفر هیات دولت به استان کردستان، از مدیریت و شعب بانک کشاورزی در این استان بازدید کرد.

به گزارش جامع نیوز، دکتر شهیدزاده در جمع همکاران این مدیریت اظهار امیدواری کرد با تکیه بر توان بالای نیروی انسانی متخصص، بانک کشاورزی بتواند به عنوان بانکی متمایز و برتر در عرصه بانکداری و در رقابت با بانک های خصوصی و دولتی بدرخشد و ضمن خلق ارزش افزوده برای مشتریان و کشاورزان، بازوی پرتوان اقتصاد در بخش کشاورزی باشد.

بر اساس این گزارش دکتر شهیدزاده در بخشی از سفر خود به همراه دکتر رکنی معاون وزیر جهاد کشاورزی در مراسم آغاز به کار واحد مرغداری گوشتی مریوان به ظرفیت ۳۸۵۰۰ قطعه که با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی راه اندازی شده بود، شرکت کرد.

این گزارش می افزاید بانک کشاورزی برای راه اندازی این واحد پرورش مرغ مادر گوشتی بالغ بر ۳۱ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت و راه اندازی آن زمینه اشتغال مستقیم را برای ۱۷ نفر در این شهرستان فراهم کرده است.