جامع نیوز:​بانک صادرات ایران سود مربوط به پایان سال مالی ٩٣ را از طریق ٢۶٠٠شعبه خود در سراسر کشور به سهامدارانش پرداخت می نماید. به گزارش جامع نیوزاز بانک صادرات ایران،‌ براساس تمهیدات اندیشیده شده این بانک در جهت رفاه سهامدارانش سود سهام سال منتهی به پایان سال ٩٣ را از طریق کلیه شعب خود […]

جامع نیوز:​بانک صادرات ایران سود مربوط به پایان سال مالی ٩٣ را از طریق ٢۶٠٠شعبه خود در سراسر کشور به سهامدارانش پرداخت می نماید.
به گزارش جامع نیوزاز بانک صادرات ایران،‌ براساس تمهیدات اندیشیده شده این بانک در جهت رفاه سهامدارانش سود سهام سال منتهی به پایان سال ٩٣ را از طریق کلیه شعب خود از روز شنبه ٣١ مردادماه پرداخت می نماید. در این رابطه سهامداران حقیقی بانک متبوع می‌توانند با ارائه مدارک هویتی نظیر کارت ملی، شناسنامه، برگه سهام مربوطه به شعب این بانک مراجعه و سود سهام خود را دریافت نمایند و یا به سایر حسابهای خود انتقال دهند.
بر اساس این گزارش سهامداران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و رفع مشکلات احتمالی با شماره تلفن: ٨۴٧۶٣٠۴٠ و ٨۴٧۶٢۶۵۴ اداره کل سهامداران و مجامع تماس بگیرند.
گفتنی است بانک صادرات ایران با ٢۶٠٠ شعبه در سراسر کشور، ۴٠٠ هزار و١۵٠ دستگاه پایانه فروش متصل به حسابهای این بانک، ۴٣۵ هزار مشتری اینترنتی و ارایه خدمات متنوع و به روز بانکی، نقش بسزایی در ارتقاء خدمات بانکداری الکترونیکی و نهادینه شدن فرهنگ بانکداری نوین در جامعه دارد.
شایان ذکر است بانک صادرات ایران به عنوان بزرگترین بانک بورسی کشور از قابلیت و توانمندی های چشمگیری در داخل و خارج از کشور برخوردار است که در صورت رفع تحریم ها و تنگناها با توجه به ظرفیت های در عرصه بین الملل شاهد جهش در رشد سودآوری بانک باشیم.

پرینت خبرپرینت خبر