جامع نیوز:بانک شهر، به عنوان بانک پیشرو در هشتمین کنفرانس نظام اداری الکترونیکی، شناخته و تندیس طلایی و لوح افتخار دریافت کرد. به گزارش جامع نیوزاز بانک شهر، در پایان این مراسم بانک شهر با معرفی آخرین دستاوردها و خدمات بانکداری الکترونیک، شامل پیشخوان شهرنت، دستگاه‌های خودبانک(VTM)، خوددریافت، اتوبانک و … به عنوان بانک پیشرو […]

جامع نیوز:بانک شهر، به عنوان بانک پیشرو در هشتمین کنفرانس نظام اداری الکترونیکی، شناخته و تندیس طلایی و لوح افتخار دریافت کرد.
به گزارش جامع نیوزاز بانک شهر، در پایان این مراسم بانک شهر با معرفی آخرین دستاوردها و خدمات بانکداری الکترونیک، شامل پیشخوان شهرنت، دستگاه‌های خودبانک(VTM)، خوددریافت، اتوبانک و … به عنوان بانک پیشرو در عرصه خدمات نوین بانکداری الکترونیکی، دست یافت.
گفتنی است، دکتر حسین محمدپورزرندی، مدیرعامل بانک شهر نیز در این کنفرانس در خصوص بانکداری الکترونیک و اقدامات صورت گرفته در این حوزه در بانک شهر، سخنرانی کرد.
در حاشیه این مراسم، غرفه بانک شهر نیز در نمایشگاه تخصصی این کنفرانس با موضوع شهرداری الکترونیک، اتوماسیون اداری و دولت الکترونیک پذیرای مدیران، متخصصان، کارشناسان، بازدیدکنندگان و شرکت‌کنندگان از سراسر کشور بود که در بخش طراحی به عنوان غرفه برتر معرفی شد.
محورهای این کنفرانس شامل: چالش های فراروی نظام اداری الکترونیک و راهکارهای رفع آنها، بررسی و نقد نقشه راه اصلاح نظام اداری کشور، چالش‌های فراروی تحقق کامل شهرداری الکترونیک و راهکارهای رفع آن، سند توسعه دولت الکترونیک، چالش‌ها و راهکارهای نظام اداری الکترونیکی و الزام تغییر ساختار و تشکیلات دولت بود.
این همایش با هدف چالش‌های فرارو نظام اداری الکترونیک و تحقق دولت دانا به همت گروه دولت دانا، مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات و امنیت نهاد ریاست جمهوری و دبیرخانه دائمی کنفرانس نظام اداری الکترونیکی، به مدت ۲ روز از ۱۸ تا ۱۹ مردادماه ۱۳۹۴ در محل سالن اجلاس سران تهران برگزار شد.
چهارمین سمینار امنیت اطلاعات و دفاع سایبری و سومین سمینار شهرداری الکترونیک و همچنین آیین اعلام موجودیت مجمع مدیران فاوا(فناوری اطلاعات و ارتباطات) کشور نیز همزمان با این کنفرانس برگزار شد.