جامع نیوز: تاکنون ۳۴ نماینده از ۱۵ کشور دنیا برای حضور در اجلاس آپراکا و همایش تعالی زنان به میزبانی بانک کشاورزی اعلام آمادگی کرده اند. به گزارش جامع نیوزاز بانک کشاورزی، ‌شصت و ششمین اجلاس کمیته اجرایی اتحادیه بین المللی آپراکا و همایش تعالی زنان در حالی برگزار می شود که بانک کشاورزی به […]

جامع نیوز: تاکنون ۳۴ نماینده از ۱۵ کشور دنیا برای حضور در اجلاس آپراکا و همایش تعالی زنان به میزبانی بانک کشاورزی اعلام آمادگی کرده اند.
به گزارش جامع نیوزاز بانک کشاورزی، ‌شصت و ششمین اجلاس کمیته اجرایی اتحادیه بین المللی آپراکا و همایش تعالی زنان در حالی برگزار می شود که بانک کشاورزی به عنوان تنها نماینده کشور جمهوری اسلامی ایران در این اتحادیه بین المللی ، مهرماه امسال میزبان نمایندگان ۲۳ کشور حوزه آسیا و اقیانوسیه خواهد بود.
بر اساس این گزارش تا کنون ۳۴ نماینده از ۱۵ کشور دنیا برای حضور در اجلاس آپراکا و همایش تعالی زنان به میزبانی بانک کشاورزی اعلام آمادگی کرده اند واین تعداد مرتبا در حال افزایش است.
این گزارش می افزاید ‌شصت و ششمین اجلاس کمیته اجرایی اتحادیه بین المللی آپراکا و همایش تعالی زنان به میزبانی بانک کشاورزی، ۱۵ تا ۱۸ مهرماه سال ۹۴ در مرکز آموزشی رفاهی بانک کشاورزی در بابلسر برگزار خواهد شد .
شایان ذکر است بانک کشاورزی تا کنون ۴ بار میزبان این رویداد مهم بین المللی بوده است تا مسئولیت اجتماعی خود را در قبال تحقق اهدافی چون ریشه کنی فقر ، استقرار امنیت غذایی و توسعه پایدار جوامع محلی به اثبات رساند.