جامع نیوز:قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی بر لزوم برنامه ریزی مناسب برای توسعه همکاری‌های بین المللی این سازمان تأکید کرد و گفت: باید به دنبال ارتقاء جایگاه سازمان و توسعه همکاری‌های بین‌المللی در دوران پسا تحریم باشیم. به گزارش جامع نیوزاز سازمان تأمین اجتماعی، دکتر رضا راعی در دومین جلسه ستاد همکاری‌های بین‌المللی سازمان […]

جامع نیوز:قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی بر لزوم برنامه ریزی مناسب برای توسعه همکاری‌های بین المللی این سازمان تأکید کرد و گفت: باید به دنبال ارتقاء جایگاه سازمان و توسعه همکاری‌های بین‌المللی در دوران پسا تحریم باشیم.
به گزارش جامع نیوزاز سازمان تأمین اجتماعی، دکتر رضا راعی در دومین جلسه ستاد همکاری‌های بین‌المللی سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: با توجه به وسعت فعالیت‌های سازمان و گردش مالی بیش از دو میلیارد دلاری تأمین اجتماعی و همچنین ظرفیت‌های فراوان و گستردگی حوزه فعالیت سازمان، هماهنگی بین بخشی در تأمین اجتماعی بسیار مهم است و این امر در تمامی فعالیت‌ها از جمله در حوزه بین‌الملل باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.
دکتر راعی توریسم درمانی را یکی از مهمترین زمینه‌های فعالیت سازمان تأمین اجتماعی دانست و گفت: دررابطه با توریسم درمانی باید کارگروهی شکل بگیرد و همگرایی و هم افزایی در سازمان مورد توجه باشد.
وی افزود: فعالیت مطلوب و اثر بخش سازمان تأمین اجتماعی در حوزه گردشگری سلامت با همکاری حوزه‌های درمان، اقتصاد، گردشگری و فرهنگی و روابط عمومی انجام می‌شود و هر حوزه باید عملکرد مشخصی داشته باشد و باید در این حوزه با برنامه وارد شویم و فعالیت صحیح، موثر و با دوام داشته باشیم.
دکتر راعی بیمارستان سازی را از دیگر زمینه‌های فعالیت سازمان تأمین اجتماعی برشمرد و گفت: در این رابطه باید با شرکت‌های معتبر جهانی در این حوزه همکاری کنیم و برای همکاری با آنها پیش قدم شویم تا امکان توسعه فعالیت‌ها و حصول نتیجه مطلوب در این حوزه فراهم شود.
وی سازمان تأمین اجتماعی و زیرمجموعه‌های آن را بهترین شریک تجاری سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در حوزه‌های مختلف تولید و خدمات دانست که بیشترین پتانسیل را در کشور دارد.