جامع نیوز:درایو نوری بلو-ری Impresario SBW-S1 Pro ایسوس نخستین درایو اکسترنال در دنیا است که به یک کارت صدای داخلی مجهز شده و صدای خروجی ۷.۱ کاناله را فراهم میکند و میتواند به عنوان یک آمپلی فایر هدفون ۶۰۰ اهمی نیز عمل کند. این درایو نوری که در نمایشگاه CES جایزه خلاقیت را کسب کرده […]

جامع نیوز:درایو نوری بلو-ری Impresario SBW-S1 Pro ایسوس نخستین درایو اکسترنال در دنیا است که به یک کارت صدای داخلی مجهز شده و صدای خروجی ۷.۱ کاناله را فراهم میکند و میتواند به عنوان یک آمپلی فایر هدفون ۶۰۰ اهمی نیز عمل کند. این درایو نوری که در نمایشگاه CES جایزه خلاقیت را کسب کرده است یک راه حل سرگرمی کامل با قابلیت پخش فیلم‌های سه بعدی بلو-ری و Full-HD است که صدای فراگیر ۷.۱ کاناله را تولید می‌کند.

Impresario SBW-S1 Pro راه حل و گزینه‌ای سریع برای تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات کامپیوتر است که می‌تواند اطلاعات را روی دیسک‌های بلو-ری با سرعت ۶X ثبت کند. به علاوه این درایو اکسترنال امکانات امنیتی مانند رمزگذاری ۲۵۶ بیتی را فراهم می‌کند تا امنیت اطلاعات کاربر به خوبی حفظ شود. درایو Impresario SBW-S1 Pro توسط کامپیوترهای رومیزی و مکینتاش قابل استفاده است.

صدای تاثیر گذار ۷.۱ کاناله

درایو Impresario SBW-S1 Pro ایسوس به عنوان یک کارت صدای اکسترنال با خروجی صدای ۷.۱ کاناله عمل می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا با اتصال این درایو اکسترنال به کامپیوتر از طریق پورت USB و سپس اسپیکرهای ۷.۱ کاناله صدایی فراگیر و حقیقی را بشنوند.

این محصول جدید ایسوس به یک آمپلی فایر هدفون ۶۰۰ اهمی مجهز شده که با هر هدفونی به خوبی سازگار است. این دستگاه جزئیات دقیقی از موسیقی و فیلم در بالاترین و پایین ترین فرکانسها را فراهم می‌کند و این صدا در مقایسه با عملکرد سایر تجهیزات صوتی و کارت‌های صدای داخلی، ۱۶ برابر واضح تر و دقیق‌تر است.

ویدیوهای سینماتیک

از آنجایی که درایو بلو-ری Impresario SBW-S1 Pro ایسوس قادر به پخش از روی انواع دیسک های بلو-ری، بلوری سه بعدی و دی‌وی‌دی است، میتوانید باکیفیت ترین فیلم‌های سه بعدی و Full HD را روی کامپیوتر خود تماشا کنید.

ایسوس برای کاهش نویز دستگاه تا ۸dB از دامپرهایی با طراحی ویژه استفاده کرده است تا هیچ صدای در زمان تماشای فیلم مزاحم شما نشود. حتی در بالاترین سرعت، نویز دستگاه به ۳۶.۳ dB میرسد که تقریبا برابر با صدای محیط یک کتابخانه است.

تهیه نسخه پشتیبان با قابلیت رمزگذاری ۲۵۶ بیتی

در کنار قابلیت های سرگرمی که این دستگاه فراهم میکند، درایو Impresario SBW-S1 Pro تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها و اطلاعات شما را به سادگی و با سرعت امکان پذیر میسازد. با قابلیت پشتیبانی از فرمت BDXL، این درایو به کاربران اجازه می‌دهد تا حجم بالایی از اطلاعات روی یک دیسک بلو-ری BD-R تا حداکثر ۱۰۰ گیگابایت و روی دیسک BD-R QL حداکثر تا ۱۲۸ گیگابایت ذخیره شود.

از آنجایی که حفظ امنیت اطلاعات از اهمیت بالایی برخوردار است این درایو ایسوس از استانداردهای رمزگذاری و امنیتی بالایی از جمله الگوریتم‌های رمزگذاری ۲۵۶ بیتی و اسامی کدگذاری شده پشتیبانی میکند.