جامع نیوز:کمپین انگیزشی معرفی خدمات پیشخوان‌های شهرنت، با برگزاری نخستین دوره مسابقه در این حوزه، فعال شد. به گزارش جامع نیوزاز بانک شهر، پیشخوانهای شهرنت از جمله دستاوردها و طرح‌های خلاقانه در راستای گسترش مراکز ارائهدهنده خدمات پولی و مالی به شهروندان و زمینهساز بهرهگیری از مدرنترین خدمات بانکداری الکترونیک است. بانک شهر با هدف […]

جامع نیوز:کمپین انگیزشی معرفی خدمات پیشخوان‌های شهرنت، با برگزاری نخستین دوره مسابقه در این حوزه، فعال شد.
به گزارش جامع نیوزاز بانک شهر، پیشخوانهای شهرنت از جمله دستاوردها و طرح‌های خلاقانه در راستای گسترش مراکز ارائهدهنده خدمات پولی و مالی به شهروندان و زمینهساز بهرهگیری از مدرنترین خدمات بانکداری الکترونیک است.
بانک شهر با هدف ارتقاء رفاه شهروندی، توسعه این پیشخوان‌ها را در سراسر کشور، به عنوان یکی از اولویت‌های خود در دست دارد و در این راستا “طرح کمپین انگیزشی معرفی خدمات پیشخوان‌های شهرنت” با هدف آشنایی مشتریان بانک با تجهیزات مستقر در پیشخوان‌های شهرنت و خدمات قابل ارائه توسط آن‌ها طراحی شده است.
مشتریان می‌توانند از طریق مراجعه به سایت بانک، جزوه آموزشی و اطلاعیه‌های مربوط را مشاهده و در این مسابقه شرکت کنند.
این مسابقه، در ۵مرحله و طی ۵هفته متوالی برگزار خواهد شد و هر هفته از بین پاسخ‌های صحیح ارسالی به ۵نفر از مشتریان بانک به قید قرعه کارت هدیه‌ای به مبلغ یک‌میلیون ریال اهداء خواهد شد.
بخش مسابقه عکاسی و مقاله‌نویسی نیز در این کمپین پیش‌بینی شده است که شرایط شرکت در آن متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.
شرکت‌کنندگان می‌توانند در صورت داشتن هر گونه سئوال مرتبط با این طرح با شماره‌های ۸۳۳۶۴۶۵۹ و ۸۳۳۶۴۹۷۷ اداره تحقیق و توسعه بانک شهر تماس حاصل کنند.