جامع نیوز:با حضور وزیر راه و شهرسازی بزرگ ترین مجتمع پزشکان در اردبیل که توسط مجرب ترین مهندسان مشاور شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب بانک مسکن احداث شده است؛به بهره برداری رسید. به گزارش جامع نیوزاز بانک مسکن، این پروژه که توسط دکتر عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی در جنب بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل […]

جامع نیوز:با حضور وزیر راه و شهرسازی بزرگ ترین مجتمع پزشکان در اردبیل که توسط مجرب ترین مهندسان مشاور شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب بانک مسکن احداث شده است؛به بهره برداری رسید.
به گزارش جامع نیوزاز بانک مسکن، این پروژه که توسط دکتر عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی در جنب بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل به بهره‌برداری رسید، با بنایی زیبا، مدرن و با استفاده از مجرب‌ترین مهندسان مشاور شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب بانک مسکن با زیر بنای ۲۷ هزار و ۸۱۰ متر مربع و زمینی به مساحت ۸هزار ۳۶۱ متر مربع با چشم انداز زیبا و رعایت کامل مقررات ملی ساختمان در۹ طبقه با ۱۹۲ واحد مطب و پاراکلینیک به بهره‌برداری رسید.
کریمی مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب بانک مسکن با اشاره به فرایند ساخت این پروژه گفت: مجتمع پزشکان اردبیل که از بناهای بی‌نظیر در سطح کشور است در حد یک بیمارستان در ارایه خدمات به هموطنان به ویژه بیماران آمادگی خدمت رسانی دارد و محل خوبی برای فعالیت پزشکان است که در یک فضای استاندارد بتوانند به بیماران ارائه خدمات کنند.
کریمی درخصوص فعالیت های شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب بانک مسکن اظهار داشت: این شرکت وابسته به هلدینگ گروه سرمایه‌گذاری مسکن بانک مسکن است که بزرگ ترین برند صنعت ساختمان در تالار بورس کشور می باشد به طوری که دراستان‌های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل و زنجان این شرکت فعالیت‌های گسترده‌ای را در ساخت پروژه‌های مختلف دنبال کرده و پیگیری می‌کند.
مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب بانک مسکن با بیان این مطلب که در حال حاضر این شرکت ساخت دو هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی، تجاری و خدماتی را با متراژ یک هزار و ۱۰۰ متر مربع در حال احداث دارد و در استان اردبیل این شرکت موفق شده یک هزارو ۲۸۰ واحد را در متراژ ۱۵۳ هزار متر مربع اجرایی و عملیاتی کند.،افزود: آمادگی داریم در احداث پروژه شهرک تفریحی، توریستی نمین نیز مشارکت داشته باشیم که به یقین در این حوزه نیز برخی از اقدامات و رایزنی‌ها انجام شده است.
مدیر عامل سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب اضافه کرد: این شرکت در حال حاضر در استان اردبیل ساخت مجتمع تجاری، خدماتی مهدیه را به همراه مروارید شورابیل در اولویت ساخت و تکمیل دارد و انتظار می‌رود به سرعت زمینه مشارکت بیشتری را در اجرای پروژه‌های اساسی و حیاتی در این استان شاهد باشیم.
همچنین کمال‌الدین پیرموذن نماینده اردبیل، نمین نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی نیز طی سخنانی با ابراز رضایت از ساخت مجتمع پزشکان اردبیل گفت: این مجتمع نقش به‌سزایی در ارایه خدمات درمانی و بهداشتی به بیماران داخلی و خارجی دارد.