جامع نیوز:استاندار لرستان گفت: تامین اجتماعی در استان لرستان خدمات بسیار خوبی به بیمه شدگان ارائه می کند و اقدامات این سازمان موثر و قابل توجه است. تامین اجتماعی خدمات بسیار خوبی به مردم ارائه می کند به گزارش جامع نیوزاز سازمان تامین اجتماعی، هوشنگ بازوند در دیدار با مدیر درمان تامین اجتماعی استان لرستان […]

جامع نیوز:استاندار لرستان گفت: تامین اجتماعی در استان لرستان خدمات بسیار خوبی به بیمه شدگان ارائه می کند و اقدامات این سازمان موثر و قابل توجه است.
تامین اجتماعی خدمات بسیار خوبی به مردم ارائه می کند

به گزارش جامع نیوزاز سازمان تامین اجتماعی، هوشنگ بازوند در دیدار با مدیر درمان تامین اجتماعی استان لرستان با بیان این مطلب افزود: در دو سال گذشته اقدامات شاخص و مهمی توسط سازمان تامین اجتماعی انجام گرفته و این سازمان توانسته خدمات خوبی به مخاطبان خود ارائه کند.
وی اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی از مدیران توانمند در استانها بهره می گیرد و باید اذعان داشت که پتانسیل های مدیریتی استان ها باید در خدمت استانها باشد.
استاندار لرستان تصریح کرد: با توجه به اینکه لرستان استان محرومی است از مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی می خواهم تا توجه بیشتری به لرستان داشته و در زمینه کمبود پزشک متخصص و جذب آنان در مراکز درمانی اقدامات لازم را انجام دهد.
در ادامه این دیدار مدیر درمان تامین اجتماعی استان لرستان نیز گفت: تامین اجتماعی لرستان با تمام توان در حال ارائه خدمت به بیمه شدگان این استان است.
دکتر امین بهاروند افزود: از فرصت ها برای پیشبرد اهداف استفاده می کنیم و تلاش می کنیم تا چالش ها و مشکلات را نیز با تدبیر حل کرده یا تبدیل به فرصت کنیم.
وی اظهار داشت: کمبود پزشک متخصص در بعضی حوزه های تخصصی مانند جراحی مغز و اعصاب و رادیولوژی جزو مشکلاتی است که با آن مواجه هستیم و تمام تلاش خود را نیز برای حل این مشکل انجام خواهیم داد.