جامع نیوز:مراسم معارفه آقای صنعتی نژاد به عنوان معاون اجرایی جدید بانک پارسیان با حضور مدیرعامل و تعدادی از مشاوران، معاونین و مدیران بانک عصر روز سه شنبه ۲۷ مرداد ماه جاری برگزار شد. در این مراسم دکتر پرویزیان با قدردانی از زحمات و تلاش های جناب آقای حق وردی، معاون پیشین، اخلاق حرفه‌ای، مشتری […]

جامع نیوز:مراسم معارفه آقای صنعتی نژاد به عنوان معاون اجرایی جدید بانک پارسیان با حضور مدیرعامل و تعدادی از مشاوران، معاونین و مدیران بانک عصر روز سه شنبه ۲۷ مرداد ماه جاری برگزار شد.

در این مراسم دکتر پرویزیان با قدردانی از زحمات و تلاش های جناب آقای حق وردی، معاون پیشین، اخلاق حرفه‌ای، مشتری مداری و رضایت‌مندی مشتری، پیشتازی در ارائه خدمات با کیفیت و بانکداری نوین الکترونیکی را از مهم‌ترین وظایف و رسالت های بانک برشمرد وگفت: همه واحدهای بانک از صف و ستاد می بایست شناسایی و رفع نیازهای مشتریان را دراولویت برنامه های خود قرار دهند و علاوه بر اهمیت به مشتریان خرد، توجه و نگاه ویژه‌ای هم به مشتریان وفادار و ویژه داشته باشند.
دکتر پرویزیان خاطر نشان ساخت : هدف اصلی از مشتری مداری ایجاد ارزش افزوده برای مشتری و به وجود آوردن رابطه برد- برد با مشتری است. پس باید به یک ارتباط بلند مدت با مشتری فکر کرده و با پاسخگویی به نیازهای مشتریان در کوتاه ترین زمان و ارائه راهکارهای مالی و اعتباری نوین به اهداف عالیه بانک دست یابیم.
مدیرعامل بانک برتقویت ارتباط میان بانک و شرکت‌های زیر مجموعه تاکید کرد و افزود : استفاده از ظرفیت ها و قابلیت های شرکت های زیرمجموعه بانک به منظور تکمیل زنجیره خدمات در شعب باید مورد توجه قرار گیرد و بهره گیری از این ظرفیت ها می تواند به سودآوری بانک کمک کند.
ایشان در ادامه با اشاره به ویژگی های مثبت آقای صنعتی نژاد، افزود : آقای صنعتی نژاد از مدیران با تجربه و ارزشمند نظام بانکی است وحضورشان در بانک پارسیان فرصتی مغتنم است که به طور حتم منشاء اقدامات موثر در بانک خواهد بود.
آقای صنعتی نژاد نیز ضمن ابراز خرسندی از حضورش در بانک پارسیان اظهار امیدواری کرد که با وحدت، همدلی، تعامل و همفکری سایرکارکنان، بانک پارسیان را به جایگاه بالائی که استحقاق و ظرفیت آن را دارد برسانیم.