جامع نیوز:شهردار منطقه۶ در جلسه معارفه مهدی اسدبیگی معاون مالی و اقتصادی شهری منطقه گفت: رویکرد ما شایسته سالاری و انتخاب مدیران شایسته از درون بدنه شهرداری است بدیهی است این اندیشه با هدف ایجاد انگیزه ،تقویت حس جسارت و شجاعت به کارکنان توانمند شکل می گیرد و بی شک به رشد توانمندی و کارآیی […]

جامع نیوز:شهردار منطقه۶ در جلسه معارفه مهدی اسدبیگی معاون مالی و اقتصادی شهری منطقه گفت: رویکرد ما شایسته سالاری و انتخاب مدیران شایسته از درون بدنه شهرداری است بدیهی است این اندیشه با هدف ایجاد انگیزه ،تقویت حس جسارت و شجاعت به کارکنان توانمند شکل می گیرد و بی شک به رشد توانمندی و کارآیی بیشتر کارکنان می انجامد .

به گزارش جامع نیوزاز شهرداری منطقه۶ ،هفتمین جلسه شورای مدیران منطقه ۶ با حضور شهردار منطقه، جمعی از معاونان و مدیران با تقدیر و تشکر از حسین حیدری، معاون سابق مالی و اقتصاد شهری منطقه و انتصاب مهدی اسدبیگی و همچنین معارفه خانم رحیمی، به سمت مشاور شهردار در امور زنان برگزار شد.

عظیم بابایی، شهردار منطقه ۶ ضمن قدردانی از زحمات آنها با اهدای لوح از تلاش و کوششان تقدیر کرد و برایشان آرزوی توفیق و سلامتی داشت.

وی در ادامه جلسه یادآور شد: امیدواریم همه همکاران با تعامل و همکاری در خدمتگزاری به شهروندان پیشگام باشند و در نگهداشت شهر که صرفا به خدمات شهری منتهی نمی شود، جدیت و پشتکار داشته باشند.

بخشی از نگهداشت شهر به مسائلی همچون اصلاح المان های ترافیکی، جانمایی علائم ترافیکی بر می گردد یا در حوزه عمرانی به آسفالت و جدولگذاری یا در شهرسازی به رفع سد معبرهای ساختمانی و …. برمی گردد، لذا همه معاونت ها و شهرداران نواحی می بایست با تلاش مضاعف در بهبود و تقویت این پروژه ها و اقدامات بکوشند تا اجرای طرح های ترافیکی، عمرانی و شهرسازی به بهترین شکل اجرایی شود.

به گفته شهردار منطقه ۶، ما دو رسالت داریم و آنچه برای ما در اولویت قرار دارد، انجام مطلوب کارها و فعالیت ها است، دوم پرورش نیروهای انسانی خوب است، ما باید به نیروها جسارت و شجاعت دهیم تا هر کسی با توجه به توانمندی هایش بتواند رشد کند و شرایط کاری و زندگی خود را به بهترین شکل بهبود بخشد