جامع نیوز:دبیرکل انجمن کارفرمایی صنعت پتروشیمی گفت: عرضه مواد پتروشیمی در بورس قطعا منجر به افزایش شفافیت معاملات می شود و حتی پتروشیمی ها می توانند پول خود را به صورت نقد دریافت کنند؛ از این رو دلیلی برای خروج عرضه مواد پتروشیمی در بورس وجود ندارد. به گزارش جامع نیوزاز بورس کالای ایران به […]

جامع نیوز:دبیرکل انجمن کارفرمایی صنعت پتروشیمی گفت: عرضه مواد پتروشیمی در بورس قطعا منجر به افزایش شفافیت معاملات می شود و حتی پتروشیمی ها می توانند پول خود را به صورت نقد دریافت کنند؛ از این رو دلیلی برای خروج عرضه مواد پتروشیمی در بورس وجود ندارد.
به گزارش جامع نیوزاز بورس کالای ایران به نقل از پلاست نیوز، دبیرکل انجمن کارفرمایی صنعت پتروشیمی در خصوص عرضه مواد پلیمری و پتروشیمی در بورس کالای ایران گفت: شرکت‌های پتروشیمی در عرضه مواد پتروشیمی و پلیمری مصوبات ابلاغ شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت را اجرایی می کند.
احمد مهدوی با تاکید بر اینکه پتروشیمی ها مخالفت عرضه محصولاتشان در بورس کالا نیستند، تصریح کرد: بر اساس مصوبات وزارت صنعت پس از آنکه دو بار محصولات پتروشیمی و پلیمری در بورس عرضه شود و به فروش نرود باید در مچینگ عرضه شود.
این مقام مسئول با بیان اینکه بر اساس مصوبه وزارت صنعت قیمت محصولات عرضه شده در بازار آزاد و مچینگ نباید بالاتر از قیمت پایه در بورس باشد، تاکید کرد: این قانون و بخشنامه ابلاغ شده از سوی وزارت صنعت بوده و پتروشیمی‌ها با ارزان فروشی در خارج بورس قصد دور زدن بورس را ندارند.
مهدوی با تاکید بر اینکه عرضه مواد پتروشیمی در بورس قطعا منجر به افزایش شفافیت معاملات می شود و حتی پتروشیمی ها می توانند پول خود را به صورت نقد دریافت کنند، تبیین کرد: از این رو دلیلی برای خروج عرضه مواد پتروشیمی در بورس وجود ندارد.