جامع نیوز:در پی استقبال از طرح «ضیافت»؛ ویژه خوش‌حسابان بانک آینده و نیز تقاضای متعدد مشتریان برای تمدید مدت زمان اجرای طرح با موضوع «بخشودگی جرائم تأخیر تأدیه»، این طرح، تا تاریخ ۱۵ شهریورماه سال جاری، با شرایط متفاوت و مناسب تری، تحت عنوان “ضیافت ۲″، تمدید شد. ویژگی‏ های طرح ضیافت ۲ به‏ شرح […]

جامع نیوز:در پی استقبال از طرح «ضیافت»؛ ویژه خوش‌حسابان بانک آینده و نیز تقاضای متعدد مشتریان برای تمدید مدت زمان اجرای طرح با موضوع «بخشودگی جرائم تأخیر تأدیه»، این طرح، تا تاریخ ۱۵ شهریورماه سال جاری، با شرایط متفاوت و مناسب تری، تحت عنوان “ضیافت ۲″، تمدید شد.

ویژگی‏ های طرح ضیافت ۲ به‏ شرح ذیل می‏ باشد:

۱- به‏ موجب این طرح، کلیه تسهیلات اقساطی که دارای ۳ قسط معوق به بالا می‏ باشند؛ در صورت واریز و به ‏روزرسانی اقساط معوق، به‌طور یک‌جا مشمول بخشودگی جرائم تأخیر تأدیه، مربوط به اقساط فوق خواهند شد.

۲- در صورت تسویه نقدی هرنوع مطالبات،جرائم تاخیر تادیه کلاً تخفیف داده شده و تسهیلاتی که دارای نرخ بالاتری می باشند؛ علاوه بر بخشودگی جریمه تاخیر، شامل تخفیف در نرخ سود بعد از سررسید به‌میزان ۲ (دو) درصد نیز خواهند گردید.

۳- در طرح مذکور، بخشودگی جرائم تأخیر تأدیه، بدون توجه به نرخ سود، نوع تسهیلات و جرائم تاخیر پلکانی و در مورد کلیه تسهیلات اعمال خواهد شد.

۴- طرح مذکور شامل کلیه مطالبات اعم از (سررسید شده و سرفصل شده) می‏ باشد.

مشتریان اعتباری گرامی و مرتبط با طرح می‌توانند؛ برای کسب اطلاعات بیش‌تر به شعب بانک آینده مراجعه و یا با مرکز ارتباط بانک، به شماره ۲۷۶۶۳۲۰۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.