جامع خبر: مجموعه فرهنگی – ورزشی، قصرآبی پارس که در جنوب غرب تهران واقع شده است دارای فضایی مناسب و مجهز به مدرن ترین امکانات روز دنیا بوده و همین امر موجب شده تا شهروندان بخصوص جوانان این منطقه، بتوانند اوقات فراغت خود را در چنین محیط سالم و مفرحی سپری کنند. به گزارش جامع […]

جامع خبر: مجموعه فرهنگی – ورزشی، قصرآبی پارس که در جنوب غرب تهران واقع شده است دارای فضایی مناسب و مجهز به مدرن ترین امکانات روز دنیا بوده و همین امر موجب شده تا شهروندان بخصوص جوانان این منطقه، بتوانند اوقات فراغت خود را در چنین محیط سالم و مفرحی سپری کنند.
به گزارش جامع خبر،مدیر عامل مجموعه ورزشی قصرآبی پارس درجمع خبرنگاران هدف از ساخت چنین مجموعه ای را توسعه امر ورزش همگانی و توجه به حفظ سلامت روحی و جسمی شهروندان عنوان کرد و گفت: ورزش و تفریح سالم تغذیه جسم و روح آدمی را در پی دارد که تامین چنین امری بی تردید نیاز به تجهیز امکانات و ایجاد محیطی سالم و امن دارد.
تقی اکبرنژاد با اشاره به سرمایه گذاری ۷ میلیارد تومانی صورت گرفته در این پروژه گفت: از آنجایی که ورزش با زندگی ما عجین شده است تصمیم گرفتم که به منظور خدمت به مردم جنوب غرب تهران وارد گود شده و تاکنون بدون استفاده حتی یک ریال از کمک های دولتی دو فاز از این مجموعه را به بهره برداری رسانده و انشاء الله تا پایان سال نیز فاز سوم آن را که مجموعه شهربازی آن است نیز مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
اکبرنژاد با بیان این که اگر این منابع را در جایی دیگر سرمایه گذاری می کردم بی شک سودآواری بیشتری نصیب من می شد، افزود: این مجموعه بهترین و مجهزترین مجموعه ای پارک آبی ساخته شده توسط بخش خصوصی در تهران و جزو ۵ مجموعه برتر کشور می باشد که استحکام بنا و برخورداری از تاسیسات زیر بنایی و روبنایی مقاوم در کنار رعایت اصول بهداشتی وهمچنین داشتن تجهیزات مدرن ورزشی نمونه، از شاخصه های بارز آن می باشد که این مهم مورد تایید کارشناسان بوده است.
وی ادامه داد: رعایت اصول بهداشتی و ایجاد فضای مناسبی برای گذران اوقات فراغت جوانان در این مجموعه و همچنین ترغیب به امر ورزش، باعث شد تا در بازدید های مسئولان استانی و کارکنان فرمانداری شهرستان اسلام شهر از این مجموعه، با تشویق و تقدیر ما را مورد لطف خود قرا دهند.
بنا به این گزارش، مجموعه ورزشی قصرآبی پارس اسلامشهر که در مساحتی به متراژ ۳ هزار مترمربع در واوان ساخته شده است دارای سالن ورزشی مجهز پروش اندام، استخر، سنای خشک، حمام بخار بوده وتا پایان امسال نیز فاز سوم شهربازی در این مجموعه راه اندازی خواهدشد.