جامع خبر:اولین دوره مسابقات رالی کودکان باحضورمهندس محمدزاده شهردار، سیفی معاون اجتماعی،نوروزی معاون حمل ونقل وترافیک،ابویی مدیرروابط عمومی وسرکارخانم حسن وتعدادی ازمسئولان شهری شهرداری منطقه ۱۷ تهران وخانواده های کودکان شرکت کننده درسالن ورزشی سجاددرخیابان ابوذربرگزارشد. به گزارش جامع خبربهروز محمدزاده گفت: رشد جمعیت، افزایش نرخ سفرهای درون شهری، استفاده از وسائل نقلیه شخصی و […]

جامع خبر:اولین دوره مسابقات رالی کودکان باحضورمهندس محمدزاده شهردار، سیفی معاون اجتماعی،نوروزی معاون حمل ونقل وترافیک،ابویی مدیرروابط عمومی وسرکارخانم حسن وتعدادی ازمسئولان شهری شهرداری منطقه ۱۷ تهران وخانواده های کودکان شرکت کننده درسالن ورزشی سجاددرخیابان ابوذربرگزارشد.
به گزارش جامع خبربهروز محمدزاده گفت: رشد جمعیت، افزایش نرخ سفرهای درون شهری، استفاده از وسائل نقلیه شخصی و عدم توجه به علائم و نشانه های جاده ای دست به دست هم داده و منجر به معضلات ترافیکی عدیده ای در شهرها و کلانشهرها شده است که وقت و انرژی زیادی از همشهریان گرفته و تاثیر مخربی بر ذهن و کیفیت زندگی شهروندان داشته است.
شهردارمنطقه ۱۷کفت: طرح آسمان آبی – زمین پاک که چندی است از سوی شهرداری تهران تدوین و به اجرا درآمده است می تواند راهگشای این معضل در جامعه امروزی ما باشد، اما تحقق اهداف این طرح جز در سایه فرهنگ سازی، آموزش گسترده و مشارکت جمعی شهروندان میسر نخواهد بود. از این رو معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۷ در دهه فرهنگی که با محوریت آسمان آبی – زمین پاک برگزار می شود با برگزاری اقدامات متعدد بر آن شده گامی محکم در راستای تحقق اهداف طرح مذکور بردارد.
درادامه سیفی افزود:این مسابقه برای اولین باراست که درتهران برگزارمی شودکه پایه گذارش شهرداری منطقه۱۷ می باشدکه امیدواریم انشالله باصحبتهایی که با مسئولین این امردرمناطق دیگرشهرداری شده بتوانیم سطح مسابقات رابیشتروباحضورشرکت کنندگانی ازتمام مناطق شهرداری تهران برگزارکنیم.
وی خاطرنشان کرددراین مسابقه ۵۴خانواده کودکشان راثبت نام ازطریق تماس با معاونت انجام دادند.
گفتنی است این مسابقه به صورت گروه سه نفره در۱۸تیم برگزارشدکه نفرات اول هرگروه باهم مجددا مسابقه دادند وبرحسب زمان زودتررسیدن ۳نفربرترمشخص شدکه به ترتیب میتوان ابولفضل شمس-باران نعمتی وپرهام حاجی یوسفی اول تاسوم شدندکه حکم ،مدال وکاپ قهرمانی توسط شهردارمنطقه تقدیمشان گردید.
درخاتمه به تمامی کودکان شرکت کننده هدیه یادبودی ازطرف شهرداری منطقه ۱۷ اهدا شد.