باهدف ترویج فرهنگ خط سفید برگزار می شود: جامع خبر:شهردار منطقه ۱۷ از برگزاری «نخستین مینی رالی کودکان» با هدف ترویج فرهنگ خط سفید خبر داد. به گزارش جامع خبر، بهروز محمدزاده با بیان این مطلب گفت: رشد جمعیت، افزایش نرخ سفرهای درون شهری، استفاده از وسائل نقلیه شخصی و عدم توجه به علائم و […]

باهدف ترویج فرهنگ خط سفید برگزار می شود:

جامع خبر:شهردار منطقه ۱۷ از برگزاری «نخستین مینی رالی کودکان» با هدف ترویج فرهنگ خط سفید خبر داد.

به گزارش جامع خبر، بهروز محمدزاده با بیان این مطلب گفت: رشد جمعیت، افزایش نرخ سفرهای درون شهری، استفاده از وسائل نقلیه شخصی و عدم توجه به علائم و نشانه های جاده ای دست به دست هم داده و منجر به معضلات ترافیکی عدیده ای در شهرها و کلانشهرها شده است که وقت و انرژی زیادی از همشهریان گرفته و تاثیر مخربی بر ذهن و کیفیت زندگی شهروندان داشته است. طرح آسمان آبی – زمین پاک که چندی است از سوی شهرداری تهران تدوین و به اجرا درآمده است می تواند راهگشای این معضل در جامعه امروزی ما باشد، اما تحقق اهداف این طرح جز در سایه فرهنگ سازی، آموزش گسترده و مشارکت جمعی شهروندان میسر نخواهد بود. از این رو معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۷ در دهه فرهنگی که با محوریت آسمان آبی – زمین پاک برگزار می شود با برگزاری اقدامات متعدد بر آن شده گامی محکم در راستای تحقق اهداف طرح مذکور بردارد..

شهردار منطقه ۱۷ با بیان اینکه برگزاری اولین مینی رالی کودکان کشور در این منطقه می تواند فرهنگ خط سفید و رعایت آن را از سنین پایه مورد توجه قرار دهد، گفت: دور مقدماتی این مینی رالی با فضاسازی علائم و نشانه های ترافیکی و خط سفید و با هدف آموزش و ارتقاء فرهنگ ترافیک به کودکان، ساعت ۱۵ روز چهار شنبه هجدهم شهریورماه سال جاری در مجموعه ورزشی سجاد واقع در خیابان سجاد جنوبی، کوچه شهید کیانی برگزار می شود و علاقه مندان برای ثبت نام کودک خود می توانند با شماره ۵۵۷۶۶۱۲۸ تماس حاصل نمایند.