جامع خبر:همزمان با ورود ZenPad به بازار ایران ایسوس یک مسابقه برای طرفداران خود در نظر گرفته است. ایسوس به تازگی خانواده جدید تبلت های خود با نام ZenPad را معرفی نموده و همزمان با عرضه جهانی ،این سری نیز به صورت رسمی وارد بازار ایران شده است. به همین منظور ایسوس یک مسابقه برای […]

جامع خبر:همزمان با ورود ZenPad به بازار ایران ایسوس یک مسابقه برای طرفداران خود در نظر گرفته است.
ایسوس به تازگی خانواده جدید تبلت های خود با نام ZenPad را معرفی نموده و همزمان با عرضه جهانی ،این سری نیز به صورت رسمی وارد بازار ایران شده است. به همین منظور ایسوس یک مسابقه برای علاقه مندان به این محصولات برگزار نموده است. این مسابقه با نام #WhyWeLikeZenpad یا چرا من ZenPad را دوست دارم برگزار می شود. کاربران برای شرکت در مسابقه کافی است به رودشو های ایسوس در بازار های تهران شامل پاساژ های ایران، پایتخت، رضا، کوروش، مگامال، اصفهان شامل پاساژ های طالقانی و پگاه و تبریز شامل فروشگاه اورست مراجعه نموده و همراه با ZenPad که در رودشو های ایسوس موجود می باشد عکس گرفته و با صفحه رسمی ایسوس در ایسنتاگرام به آدرس ASUS_IRAN به اشتراک بگزارند. به ۱۰ عکس برتر ۱۰ عدد تبلت ZenPad اهدا خواهد شد. این مسابقه از تاریخ ۲۸ شهریور شروع شده و تا ۱۱ مهر ادامه خواهد داشت.
محصولات ZenPad نسل جدید تبلت های ایسوس می باشند که از ویژگی های بارزی مانند طراحی زیبا و متفاوت و همچنین وزن کم بهره می برند. ایسوس نیز به مانند همیشه از نوآوری های خاص خود در این سری از محصولات استفاده نموده است.ASUS Visual Master فناوری جدید ایسوس در زمینه صفحه نمایش می باشد که از شاخص ترین ویژگی های آن می توان به حذف لایه های اضافه صفحه نمایش و کاهش ۶ لایه و به دو لایه اشاره نمود. این موضوع باعث افزایش کیفیت صفحه نمایش و همچنین کاهش زمان تاخیر تاچ صفحه نمایش می شود.
لازم به ذکر است ایسوس برای این سری از محصولات خود کاورهای ویژه ای با کاربرد های متفاوتی در نظر گرفته است که این سری از تبلت ها را به اولین تبلت قابل تغییر در دنیا تبدیل نموده است و کاربران می توانند بر حسب نیاز خود این کاور ها را انتخاب نمایند.