جامع خبر:بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، همچون سال‌های گذشته اقدام به تشویق دانش‌آموختگان برتر مبتلا به بیماری هموفیلی کرد. به‌گزارش جامع خبراز بانک‌پاسارگاد، این بانک‌ در اقدامی دیگر، همچون سال‌های گذشته دانش‌آموختگان برتر مبتلا به هموفیلی را در مقاطع تحصیلی ابتدایی تا دانشگاه، تشویق کرده و مورد حمایت خود قرار داد. بر اساس […]

جامع خبر:بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، همچون سال‌های گذشته اقدام به تشویق دانش‌آموختگان برتر مبتلا به بیماری هموفیلی کرد.
به‌گزارش جامع خبراز بانک‌پاسارگاد، این بانک‌ در اقدامی دیگر، همچون سال‌های گذشته دانش‌آموختگان برتر مبتلا به هموفیلی را در مقاطع تحصیلی ابتدایی تا دانشگاه، تشویق کرده و مورد حمایت خود قرار داد.
بر اساس این خبر در سال جاری، ۴۹۲ دانش‌‌آموخته که متشکل از ۲۸۱ نفر در مقطع ابتدایی، ۶۰ نفر در مقطع راهنمایی، ۷۸ نفر در مقطع دبیرستان و ۷۳ نفر در مقطع دانشگاه هستند، مورد تشویق بانک‌‌پاسارگاد قرار گرفتند. بانک‌پاسارگاد این اقدام را از سال ۱۳۸۵ اغاز کرده و تاکنون ۲هزار و ۹۸۶ دانش‌آموخته مبتلا به هموفیلی را تشویق و مبالغی به حساب این عزیزان واریز کرده‌است.
گفتنی است بانک‌پاسارگاد در جهت ایفای رسالت‌های اجتماعی خود، اقدامات انسان‌دوستانه‌ بسیاری مانند کمک به آزادی زندانیان با جرایم غیرعمد، کمک به زلزله‌زدگان، کمک به ایتام و روشندلان، اهداء خون توسط سرمایه‌انسانی بانک، کمک به بنیادهای خیریه و … را در کارنامه خود به ثبت رسانده‌است.