جامع خبر:بانک کارآفرین موفق به کسب نشان استاندارد بین المللی زنجیره موفقیت سازمانی در صنعت بانکداری از سوی اتحادیه اروپا و همچنین «مهندس آیت اللهی» مدیرعامل بانک موفق به کسب نشان عالی رهبری برتر در صنعت بانکداری شد. به گزارش جامع خبراز بانک کارآفرین، دوازدهمین همایش زنجیره موفقیت سازمانی در قالب بزرگترین گردهمایی شرکت های […]

جامع خبر:بانک کارآفرین موفق به کسب نشان استاندارد بین المللی زنجیره موفقیت سازمانی در صنعت بانکداری از سوی اتحادیه اروپا و همچنین «مهندس آیت اللهی» مدیرعامل بانک موفق به کسب نشان عالی رهبری برتر در صنعت بانکداری شد.
به گزارش جامع خبراز بانک کارآفرین، دوازدهمین همایش زنجیره موفقیت سازمانی در قالب بزرگترین گردهمایی شرکت های پیشرو و سرآمد ایران با حضور «حسین علی تقی فراهانی» مشاور معاون رئیس جمهور، «حمیدرضا فولادگر» رئیس کمیسیون حمایت ویژه از تولید ملی، «ابراهیم جمیلی» رئیس خانه اقتصاد ایران، «ماشاءالله عظیمی» دبیرکل اتاق تعاون ایران و جمعی از مدیران عامل بانک ها و مدیران شرکت ها و صنایع کشور، چهارشنبه ۲۵ شهریور ۹۴ در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما بر گزار شد.
براساس این گزارش؛ در این همایش دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران بانک کارآفرین را به عنوان برگزیده دریافت استاندارد و جایزه بین المللی تکنولوژی برتر در بانکداری الکترونیک (TE-Banking) از سوی اتحادیه اروپا در بخش بین الملل انتخاب نمود.
این گزارش می افزاید؛ این انتخاب بر اساس مطالعات و ارزیابی های برون سازمانی و نظرسنجی های عمومی و بر مبنای شاخص های ارزیابی مرکز استانداردهای بین المللی UKAS اتحادیه اروپا انجام شده است.
در همایش زنجیره موفقیت سازمانی که بزرگترین گردهمایی و ضیافت سالیانه بنیان‌گذاران و مدیران معتبرترین و خوشنام‌ترین شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی محسوب می‌شود، جمع کثیری از مدیران و روسای شرکت‌ها و موسسات خصوصی و تعاونی موفق کشور حضور داشتند.
بر اساس اعلام دبیرخانه همایش، کمیته برگزار کننده، ارزیابی های خود را براساس اطلاعات و الزامات دریافتی از سوی سازمان ها، نظرسنجی های عمومی و تخصصی و انطباق اطلاعات با شاخص ها و معیارها در ارزیابی انجام و سپس نسبت به رتبه بندی و امتیاز دهی اقدام کرده است.