جامع خبر:مدیرعامل بانک سپه به خاطر سالها تلاش، برای کمک به توسعه بخش تعاون در کشور، نشان عالی تعاون چهارمین جشنواره جایزه ملی تعالی مدیریت تعاونی را دریافت کرد. به گزارش جامع خبراز بانک سپه در بخش تجلیل از پیشکسوتان بخش تعاون این جشنواره، که با حضور دکتر سورنا ستاری؛ معاون علمی و فناوری رئیس […]

جامع خبر:مدیرعامل بانک سپه به خاطر سالها تلاش، برای کمک به توسعه بخش تعاون در کشور، نشان عالی تعاون چهارمین جشنواره جایزه ملی تعالی مدیریت تعاونی را دریافت کرد.
به گزارش جامع خبراز بانک سپه در بخش تجلیل از پیشکسوتان بخش تعاون این جشنواره، که با حضور دکتر سورنا ستاری؛ معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، ابوذر ندیمی رئیس فراکسیون تعاون مجلس شورای اسلامی، مدیران ارشد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر تشکل های مرتبط با این بخش برگزار شد، از سیدکامل تقوی نژاد به خاطر ارائه خدمات موثر به تعاونگران کشور تجلیل به عمل آمد.
نشان عالی تعاون مدیرعامل بانک سپه را سیدعلی جلالی نظری مشاورمدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی این بانک به نمایندگی از تقوی نژاد دریافت کرد.
براساس این گزارش، چهارمین جشنواره جایزه ملی تعالی مدیریت تعاونی، با عنوان نقش تعاونی های دانش بنیان و تشکل های غیردولتی در توسعه اقتصاد تعاون، شهریور ماه سالجاری در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد.