جامع خبر:با ارایه بسته مصرفی جدید رایتل از این پس مشترکان رایتل می¬توانند با پرداخت تنها پانزده هزار تومان از شش گیگابایت اینترنت پر سرعت رایتل استفاده کنند. به گزارش جامع خبراز رایتل، این اپراتور تنها یک روز پس از وعده مدیرعامل خود مبنی بر کاهش قیمت بسته¬های اینترنت و در راستای پاسخگویی به نیاز […]

جامع خبر:با ارایه بسته مصرفی جدید رایتل از این پس مشترکان رایتل می¬توانند با پرداخت تنها پانزده هزار تومان از شش گیگابایت اینترنت پر سرعت رایتل استفاده کنند.
به گزارش جامع خبراز رایتل، این اپراتور تنها یک روز پس از وعده مدیرعامل خود مبنی بر کاهش قیمت بسته¬های اینترنت و در راستای پاسخگویی به نیاز مشترکین خود ، بسته اینترنتی جدیدی را ارایه کرده است.
براساس گزارش بسته مذکور که برای هر سه نوع سیم کارت اعتباری، دایمی و دیتا قابل خریداری است به مشترکین امکان استفاده از ۳ گیگابایت اینترنت به همراه۳ گیگابایت هدیه در ساعات افت مصرف با پرداخت ۱۵ هزار تومان را فراهم می¬آورد.
گفتنی است در ماه گذشته نیز رایتل با ارایه بسته های کوتاه مدت یک روزه و سه روزه و هفت روزه خود اقدام به تکمیل سبد بسته های اینترنت خود نموده بود.
در همین راستا بسته های متنوع دیگری که پاسخگوی نیازهای مصرفی مختلف مشترکین دیتا می باشند، به زودی معرفی می شوند.