جامع خبر:مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید هشتگرد از تلاش مدیران و کارکنان بانک مسکن در اجرای طرح مسکن مهر قدردانی کرد. به گزارش جامع خبراز بانک مسکن؛ توکلی‌، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد در دیدار با مدیر بانک مسکن در استان البرز با تقدیر از عملکرد این بانک در بخش مسکن مهر تاکید کرد: به […]

جامع خبر:مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید هشتگرد از تلاش مدیران و کارکنان بانک مسکن در اجرای طرح مسکن مهر قدردانی کرد.
به گزارش جامع خبراز بانک مسکن؛ توکلی‌، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد در دیدار با مدیر بانک مسکن در استان البرز با تقدیر از عملکرد این بانک در بخش مسکن مهر تاکید کرد: به هر نحو ممکن تلاش خواهد شد انتظارات موجود بیش‌از‌پیش برآورده شود.
نعیمی،مدیر شعب بانک مسکن در استان البرز نیز طی سخنانی فروش اقساطی واحدهای مسکن مهر را مهم‌ترین دغدغه و هدف امروز بانک دانست و افزود: با درگیر کردن شعب و بسیج کارکنان سعی داریم سرعت بخشیدن به خدمات‌دهی و فروش اقساطی متقاضیان واحدهای مسکونی مهر را در اولویت قرار دهیم.
وی با اشاره به فعالیت‌های صورت‌گرفته در بانک مسکن به‌منظور پشتیبانی مناسب از فعالان بخش مسکن مهر، گفت: امروز نیز تلاش داریم با حسن نیت و کوشش مضاعف شرایطی را به‌وجود آوریم تا مراجعان و متقاضیان واحدهای مسکن مهر بتوانند با کم‌ترین مشکلی واحدهای خود را تحویل گیرند.
شایان ذکر است این نشست با هدف رایزنی در‌خصوص گسترش و تعمیق روابط موجود، بررسی روند فروش اقساطی واحدهای مسکن مهر برگزار شد.