جامع خبر: نائومی هریس در فیلم کوتاهی ۶۰ ثانیه‌ای نقش‌آفرینی می‌کند و برای رساندن تلفن همراهXperia مورد نیاز جیمز باند، مبارزه می‌کند • آگهی جدید Sony، فناوری‌های جدید «ساخته‌شده برای باند» را به نمایش می‌گذارد • مانی‌پنی که در مقابل دورنمای کرانهٔ جنوبی لندن ظاهر می‌شود، از دوربین Sony RX100 IV برای ضبط تصاویر با […]

جامع خبر: نائومی هریس در فیلم کوتاهی ۶۰ ثانیه‌ای نقش‌آفرینی می‌کند و برای رساندن تلفن همراهXperia مورد نیاز جیمز باند، مبارزه می‌کند
• آگهی جدید Sony، فناوری‌های جدید «ساخته‌شده برای باند» را به نمایش می‌گذارد
• مانی‌پنی که در مقابل دورنمای کرانهٔ جنوبی لندن ظاهر می‌شود، از دوربین Sony RX100 IV برای ضبط تصاویر با حرکت بسیار آهسته استفاده می‌کند و یک اتفاق به تعقیب‌وگریزی نفس‌گیر برای رساندن تلفن هوشمند Xperia Z5 باند می‌انجامد.
این فیلم که توسط دنی کلینمن، مردی که پشت بسیاری از سکانس‌های افسانه‌ای باند بوده، کارگردانی شده است، برای افزایش اشتیاق طرفداران پیش از اکران رسمی فیلم تهیه شده است.
لندن، بریتانیا- Sony برای استقبال از اکران فیلم اسپکتر(Spectre) که همگان در انتظار دیدن آن هستند، از کمپین تبلیغاتی «ساخته‌شده برای باند»، با حضور نائومی هریس در نقش مانی‌پنی، رونمایی کرد. اسپکتر محصول EON Productions متعلق به آلبرت. آر. بروکلی، Metro-Goldwyn-Mayer و Sony Pictures Entertainment است و در ۲۶ اکتبر در بریتانیا و ۶ نوامبر در ایالات متحده به روی پرده خواهد رفت.
این فیلم کوتاه پرهیجان و تأثیرگذار، تعقیب‌وگریزی نفس‌گیر در کرانهٔ جنوبی لندن را دنبال می‌کند، که در آن مانی‌پنی برای رساندن تلفن Xperia Z5جیمز باند با شروری مرموز مبارزه می‌کند و از پیشرفته‌ترین ابزارها شامل دوربین پیشرفته و جمع‌وجور RX100 IV Cyber-shotبرای ضبط تصاویر جاسوسی با حرکت بسیار آهسته استفاده می‌کند.
این فیلم کوتاه ۶۰ثانیه‌ای توسط کارگردان افسانه‌ای بریتانیایی، دنی کلینمن، ساخته شده است. بخش عمدهٔ این فیلم که توسط شرکت Rattling Stick و آژانس adam&eveDDB تهیه شده است، با دوربین سینمایی حرفه‌ای Sony F65 فیلم‌برداری شده و در میان آن از تصاویر جاسوسی حرکت آهسته از درون نمایشگر RX100 IV و همچنین عکس‌های نمایش داده‌شده بر روی نمایشگر Xperia Z5 استفاده شده است.
کلینمن گفت: «طرح اصلی، بازسازی یک فیلم کوتاه جیمز باند در قالب یک آگهی تبلیغاتی بود که به معنای واقعی حس هیجان تعقیب‌و‌گریز و قرارگرفتن در موقعیت مأموریت مخفی را ایجاد کرده و بینندگان را در این مسیر همراه نماید و همهٔ این‌ها را در مقابل دورنمای نمادین لندن به تصویر بکشد.»
هریس افزود: «لندن صحنه‌های ایده‌آلی را برای این آگهی در اختیار قرار می‌دهد. در نهایت محور اصلی باند بریتانیایی بودن است، بنابراین بسیار مهم بود که این آگهی اینجا فیلم‌برداری شود. این آگهی مشابه آگهی‌های سنتی شما نیست بلکه خودش، فیلم کوتاهی سراسر هیجان است.»
کازو هیرای، رئیس و مدیر ارشد اجرایی Sony Corporation افزود: « Sonyاز زمان فیلم کازینو رویال تاکنون با افتخار شریک تجاری فیلم‌های نمادین جیمز باند بوده است. Xperia Z5 و RX100 IV در عین داشتن قابلیت‌های گوناگون و هیجان‌انگیز، ابزارک‌هایی برای زندگی واقعی و روزمره هم هستند.این دستگاه‌ها چه توسط مانی‌پنی در مأموریت جاسوسی مخفی مورد استفاده قرار گیرند یا توسط عکاس خلاقی که می‌خواهد تصاویر متمایزی را ثبت کرده و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارد، به آسانی قابل استفاده و قابل حمل بوده و محصولاتی برندهٔ جایزه هم برای استفادهٔ روزمره و هم برای کاربردهای مورد نیاز یک مأمور مخفی هستند.»
این کمپین هم‌زمان با پخش آگهی تلویزیونی که از ۱ اکتبر ۲۰۱۵ در بریتانیا پخش خواهد شد، آغاز می‌شود و تا ۸ نوامبر ادامه خواهد یافت. کمپین رسانه‌ای که توسط MediaCom هدایت می‌شود، شامل تبلیغات چاپی، تبلیغات در فروشگاه‌ها، تبلیغات دیجیتالی ونیز تبلیغات فضای باز می‌شوند.
دوربین RX100 IV علی‌رغم اندازهٔ کوچکش دارای قدرت خارق‌العاده‌ای است و دارای نخستین۱ حسگر Exmor RS CMOS نوع ۱٫۰ اینچی در جهان بوده ودارای قابلیت ضبط چهل‌برابر با حرکت بسیار آهسته با سرعتی تا ۱۰۰۰ فریم در ثانیه۲ و نیز قابلیت خواندن سریع داده‌ها تا پنج‌برابر بیشتر از مدل‌های قبلی است که آن را به وسیلهٔ جانبی بی‌نقصی برای مانی‌پنی تبدیل کرده است.
Xperia Z5 با داشتن سریع‌ترین فوکوس خودکار در یک تلفن هوشمند پیشرو۳، سرعت پیشگام تنها ۰٫۰۳ ثانیه۴ را ارائه کرده و به یک حسگر اثر انگشت یکپارچه‌شده با دکمهٔ روشن‌/خاموش نمادین مجهز شده است. علاوه بر این طراحی شیک و ضدآب۵، این تلفن هوشمند پیشرفتهٔ نسل جدید را به دستگاهی ایده‌آل برای جیمز باند تبدیل کرده است. Xperia Z5 به تازگی و در اوایل سپتامبر ۲۰۱۵ معرفی شد و از اکتبر ۲۰۱۵ در بازارهای جهانی در دسترس خواهد بود.
Sony. ساخته‌شده برای باند.