جامع خبر:علی اشرف افخمی رییس هیات مدیره و مدیر عامل بانک صنعت و معدن در دیدار خود از آذربایجان شرقی با بیان اینکه دولت یازدهم توجه ویژه ای به افزایش سرمایه بانک صنعت و معدن دارد ، گفت: استان آذربایجان شرقی ظرفیت های مناسبی در زمینه فضای کسب و کار دارد و آماده همکاری بیشتر […]

جامع خبر:علی اشرف افخمی رییس هیات مدیره و مدیر عامل بانک صنعت و معدن در دیدار خود از آذربایجان شرقی با بیان اینکه دولت یازدهم توجه ویژه ای به افزایش سرمایه بانک صنعت و معدن دارد ، گفت: استان آذربایجان شرقی ظرفیت های مناسبی در زمینه فضای کسب و کار دارد و آماده همکاری بیشتر با این استان هستیم.
به گزارش جامع خبراز بانک صنعت و معدن وی که در جلسه ای باحضور استاندارآذربایجان شرقی و مقامات استان سخن می گفت با اشاره به تسهیلات حمایتی این بانک برای طرح های مختلف در سراسر کشور، اظهارکرد: این بانک با وجود کمترین شعبه و کمترین سپرده گذاری ۴.۵ برابر سپرده خود تسهیلات می دهد.
وی با اشاره به اینکه بخشی از منابع مالی این بانک از صندوق توسعه ملی تامین می شود ، گفت: با لغو تحریم ها قدرت چانه زنی بیشتر شده و خواهیم توانست ارز ارزانتری وارد کشور کنیم.
افخمی با اشاره به قرارداد این بانک با موسسات رتبه بندی بین المللی ، گفت: این قرارداد به منظور استفاده از خط اعتباری بانک های بین المللی امضا شده است.
افخمی با اعلام اینکه بانک صنعت و معدن در راستای حمایت از تولید و رونق اقتصاد به صاحبان واحدهای تولیدی دارای بدهی معوقه ، تسهیلات جدید می دهد، اظهارکرد: باید به شرایط ویژه واحدهای اقتصادی توجه کنیم و بر فراهم کردن زمینه تداوم فعالیت این واحدها اهتمام داشته باشیم.