جامع خبر: مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید شرکت سهامی بیمه ایران روز گذشته با حضور معاون امور بانکی و بیمه، معاون توسعه مدیریت و منابع، مدیران ستادی این وزارتخانه و اعضای هیات مدیره و مدیران شرکت بیمه ایران در محل سالن جهاد اقتصادی وزارت اقتصاد برگزار شد. به گزارش جامع خبر […]

جامع خبر: مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید شرکت سهامی بیمه ایران روز گذشته با حضور معاون امور بانکی و بیمه، معاون توسعه مدیریت و منابع، مدیران ستادی این وزارتخانه و اعضای هیات مدیره و مدیران شرکت بیمه ایران در محل سالن جهاد اقتصادی وزارت اقتصاد برگزار شد.
به گزارش جامع خبر از شادا ، معاون امور بانکی و بیمه وزیر اقتصاد در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند مدیرعامل سابق شرکت بیمه ایران، به تشریح عملکرد این شرکت در دوران مدیریت محمودامراللهی پرداخت.
محمد پاریزی تصریح کرد: اصلاح ساختار مالی بیمه ایران، به روز ساختن بزرگترین شرکت بیمه ای کشور و اقدامات زیرساختی صورت گرفته در بخش IT و نیز افزایش دارایی های سرمایه ای شرکت سهامی بیمه ایران از جمله فعالیت های اثربخش و ماندگار دوران مدیریت امراللهی است.
وی با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته همسو با سیاست ها و برنامه های توسعه ای وزارت اقتصاد بود تاکید کرد: قطعا این برنامه ها در دوره مدیریت جدید استمرار خواهد یافت که این امر مسلتزم همکاری و تلاش مجموعه کارکنان بیمه ایران خواهد بود.
در ادامه این مراسم محمد شرفشاهی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد نیز ضمن تقدیر از زحمات امراللهی اظهار داشت: وی در جهت ارتقای بیمه ایران که یکی از بنگاه های مهم اقتصادی کشور است تلاش بسیاری کرده است.
سخنان مدیرعامل سابق شرکت بیمه ایران بخش بعدی این مراسم را شامل می شد، امرالهی با ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت در دوران مدیریت اش خاطرنشان کرد: تدوین استراتژی های کلان شرکت در بدو ورود، تشکیل جلسات منظم هیات مدیره، راه اندازی سیستم مدیریت ارتباط با ذینفعان (SRM)، پرداخت خسارت به زیان دیدگان بیمه توسعه در پایان سال ۹۳ توسط شرکت بیمه ایران و رسیدگی به ۱۲۰۰ پرونده و آزادسازی ۱۳۰ تن از زندانیان ناشی از عدم تعهد بیمه توسعه را از جمله اقدامات این شرکت در دوره مدیریت خود عنوان کرد.
وی همچنین ضمن تقدیر از حسن اعتماد و حمایت های همه جانبه وزیر اقتصاد در پیشبرد برنامه های کلان این شرکت طی ۲ سال گذشته، از همراهی و همکاری مجموعه کارکنان خانواده بزرگ بیمه ایران قدردانی کرد.
در ادامه مدیر عامل جدید بیمه ایران به تشریح برنامه های این شرکت پرداخت و گفت: قدمت ۸۰ ساله شرکت بیمه ایران، نیروی انسانی حرفه ای و باتجربه، جامعه بزرگ بازنشستگان و شبکه وسیع فروش و نمایندگی ها از جمله امتیازات مهم این شرکت بشمار می رود.
سید عباس حسینی تاکید کرد: تلاش می کنیم سیاست های کلان و حرفه ای تر را تدوین و آرامش را به بیمه ایران بازگردانیم.
وی افزود: ارتقاء نقش بازار بیمه در رشد و شکوفایی اقتصاد کشور از جمله برنامه های مهم این شرکت می باشد و تلاش می کنیم به این هدف دست یابیم.
در پایان این مراسم نیز تقدیرنامه وزیر اقتصاد برای مدیرعامل سابق و حکم مدیرعامل جدید اهداء گردید.
گفتنی است طبق برنامه قبلی قرار بود این مراسم با حضور وزیر اقتصاد برگزار گردد که به سبب عارضه قلبی دکتر طیب نیا مراسم بدون حضور ایشان انجام شد.