جامع خبر، ۱۱۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی مجتمع سنگ آهن سنگان به قیمت ۱۴ دلار در هر تن و به صورت نقدی در تالار صادراتی بورس کالای ایران داد و ستد شد. به گزارش جامع خبراز بورس کالای ایران، در این روز و در تالار صادراتی ۲۲۵ تن عایق رطوبتی و یکهزار تن […]

جامع خبر، ۱۱۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی مجتمع سنگ آهن سنگان به قیمت ۱۴ دلار در هر تن و به صورت نقدی در تالار صادراتی بورس کالای ایران داد و ستد شد.
به گزارش جامع خبراز بورس کالای ایران، در این روز و در تالار صادراتی ۲۲۵ تن عایق رطوبتی و یکهزار تن گوگرد کلوخه نیز معامله شد.
بر اساس این گزارش، تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی شاهد معامله ۱۶ هزار و ۲۵ تن انواع قیر، ۶۰ تن آرگون، ۳ هزار تن لوب کات سنگین،۷هزار و ۱۸۹ تن انواع مواد شیمیایی و ۲۵۷ تنمواد پلیمریبود.
همچنین، تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران در این روز معامله ۵ کیلوگرم شمش طلای معدن موته و ۸۴۰ تن شمش و بیلت آلومینیوم شرکت ایرالکو را تجربه کرد.
تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران، در این روز شاهد معامله ۵۰ تن روغن خام آفتابگردان از کشور اوکراین و ۸۴۰ تن شکر سفید کارخانه قند جوین بود.
در مجموع، ۱۴۴ هزار و ۲۵۲ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۵۵۳میلیارد ریال در روز چهارشنبه در بورس کالای ایران مورد معامله قرار گرفت.