جامع خبر:آیین تشییع و تدفین دو شهیدگمنام سالهای دفاع مقدس در بوستان زمزم منطقه ۱۷، در میان استقبال کم نظیر شهروندان این منطقه همزمان با سالروز شهادت حضرت جوادالائمه (ع) برگزار خواهد شد. به گزارش جامع خبراز شهرداری منطقه ۱۷، پیکرهای مطهر ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در بوستان زمزم واقع در منطقه ۱۷ […]

جامع خبر:آیین تشییع و تدفین دو شهیدگمنام سالهای دفاع مقدس در بوستان زمزم منطقه ۱۷، در میان استقبال کم نظیر شهروندان این منطقه همزمان با سالروز شهادت حضرت جوادالائمه (ع) برگزار خواهد شد.

به گزارش جامع خبراز شهرداری منطقه ۱۷، پیکرهای مطهر ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در بوستان زمزم واقع در منطقه ۱۷ تهران که به دارالشهدا معروف است، به خاک سپرده می‌شوند.

شهروندان ولایتمدار این منطقه با شنیدن خبر میزبانی پیکرهای دو شهید گمنام، بی قرار در حال تدارک یک میزبانی آبرودار هستند. کمپین مردمی «شهید گمنام به محله من خوش آمدی»، برای استقبال از پیکرهای مطهر شهدا آغاز به کار کرده که از دعوت از خانواده معظم شهدا و برگزاری مراسم پرفیض زیارت عاشورا از عمده فعالیتهای این کمپین است.

در فضای مجازی نیز، گروه هایی با عنوان «استقبال از شهدای گمنام» به راه افتاده و تصاویری از شور و شوق شهروندان این منطقه خصوصا خانواده معظم شهدا را در قالب طرح‌ها، پوسترها و عکس‌ها را در آن گروه به اشتراک می‌گذارند تا اعضای گروه که در دیگر گروه‌های شبکه‌های اجتماعی فعالیت دارند نیز به اشتراک بگذارند.

مراسم وداع با پیکرهای پاک شهیدان در شب شهادت حضرت جوادالائمه (ع) مقارن با ۲۲شهریورماه از ساعت ۲۰ تا ۲۲ در آستان مقدس امامزاده حسن(علیه السلام) برگزار می شود و پیکرهای این دو شهید گمنام بازمانده از عملیات کربلای ۴ و خیبر ، از میدان گلچین به سمت بوستان زمزم تشییع خواهد شد.