جامع خبر:مدیرعامل بانک شهر با اشاره به افزایش تعامل این بانک با سازمان نظام پزشکی، از ارائه دو هزار سهم از سهام این بانک به پزشکان منتخب این سازمان خبر داد. به گزارش جامع خبراز بانک شهر، دکتر حسین محمدپورزرندی در دیدار با دکتر علیرضا زالی، رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور، با بیان این […]

جامع خبر:مدیرعامل بانک شهر با اشاره به افزایش تعامل این بانک با سازمان نظام پزشکی، از ارائه دو هزار سهم از سهام این بانک به پزشکان منتخب این سازمان خبر داد.
به گزارش جامع خبراز بانک شهر، دکتر حسین محمدپورزرندی در دیدار با دکتر علیرضا زالی، رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور، با بیان این مطلب اظهار کرد: بر اساس وعده‌ای که داده بودیم این آمادگی وجود دارد تا دو هزار سهم از سهام این بانک به پزشکان منتخبی که از سوی این سازمان معرفی می‌شوند، اختصاص یابد.
وی با تاکید بر اهمیت نقش پزشکان در سلامت جامعه افزود: بانک شهر با توجه به اهمیت این موضوع، آمادگی دارد تا در راستای ارتقاء سطح سلامت جامعه، هرگونه همکاری را با سازمان نظام پزشکی داشته باشد.
همچنین در این نشست، دکتر زالی ضمن قدردانی از بانک شهر در همکاری با این سازمان و برگزاری همایش روز پزشک در شهریور ماه، خاطرنشان کرد: این همایش با همکاری صمیمانه بانک شهر، یکی از موفق‌ترین همایش‌های سال‌های اخیر بود.
وی با اشاره به وضعیت نامساعد برخی بیمارستان‌های کشور، از مدیرعامل بانک شهر خواست تا با توجه به نقش مسئولیت اجتماعی این بانک و تاکید آن بر عمران و آبادی کلانشهرها، در زمینه بهسازی این بیمارستان‌ها و ارائه خطوط اعتباری در این زمینه همکاری داشته باشند.
در این نشست همچنین، رئیس سازمان نظام پزشکی با اهدای لوح تقدیری از زحمات مدیرعامل بانک شهر در برگزاری همایش روز پزشک قدردانی کرد.