جامع خبر:ایسوس با معرفی سری V نشان داد که توجه ویژه ای به کاربران ایرانی و سلیقه آن ها دارد. مدل V502 این شرکت مطابق با سلیقه کاربران ایرانی طراحی شده. وزن کم، مشخصات قوی و بدنه فلزی از ویژگی های اصلی این مدل می باشد. ایسوس توجه زیادی به کاربران دارد، به طوریکه این […]

جامع خبر:ایسوس با معرفی سری V نشان داد که توجه ویژه ای به کاربران ایرانی و سلیقه آن ها دارد. مدل V502 این شرکت مطابق با سلیقه کاربران ایرانی طراحی شده. وزن کم، مشخصات قوی و بدنه فلزی از ویژگی های اصلی این مدل می باشد.
ایسوس توجه زیادی به کاربران دارد، به طوریکه این شرکت بر اساس نظراتی که از کاربران دریافت می نماید اقدام به طراحی محصولات خود می کند. این شرکت در راستای همین موضوع یک سری ویژه برای بازار ایران عرضه کرده است که با نامV ارائه می شود و اولین مدل از این سری V502 نام دارد. طبق اعلام ایسوس بدنه این مدل تماما از جنس فلز می باشد که ظاهری خاصی و شیک را به این مدل بخشیده است. ایسوس این مدل را به همراه دو پردازنده نسل جدید اینتل عرضه می نماید که کاربر می تواند بر حسب نیاز خود یکی از آنها را انتخاب نماید.
این دستگاه مجهز به پردازنده گرافیکی پرقدرت NVidia GTX 950M می باشد. نکته مهم در مورد این کارت گرافیک مجهز بودن به ۴ گیگابایت حافظه مستقل گرافیکی می باشد که معمولا در دستگاه های مخصوص بازی این موضوع یافت می شود. این کارت گرافیک از Direct X 11 پشتیبانی می نماید که این به معنای پشتیبانی از جدیدترین بازی های کامپیوتر می باشد. همچنین پردازنده گرافیکی GTX 950M مجهز به واحد های مستقل برای اجرای هرچه بهتر تصاویر با کیفیت ۴k می باشد.
V502 مجهز به سیستم خنک کننده پیشرفته ای متشکل از لوله های حرارتی مسی و دو فن می باشد. این سیستم که Hyper Cool نام دارد به صورت هوشمندانه عمل می نماید به طوریکه هر کدام از فن ها به صورت مستقل و با توجه به دما فعالیت می نمایند. این موضوع بدان معنی می باشد که به طور مثال در صورتی که پردازنده دستگاه دارای حرارت زیاد و پردازنده گرافیکی دارای حرارت کمی باشد فن ها با سرعت های متفاوتی و با توجه به میزان دما فعالیت می نمایند. این موضوع منجر به کاهش تولید صدا ،مصرف انرژی ، طول عمر باتری و در نهایت خنک بودن همیشگی سیستم می شود. یکی دیگر از اجزای این سیستم خنک کننده فناوری IceCool می باشد. این فناوری پیشتر در دستگاههای ایسوس استفاده شده و دارای یک قانون ساده می باشد. شما دمای بیش از ۲۸ الی ۳۵ درجه سانتیگراد در هنگام کار با این دستگاه حس نخواهید نمود.
همانطور که پیشتر بدان اشاره شد یکی دیگر از ویژگی های بارز این مدل طراحی آن می باشد. این دستگاه بسیار باریک و درعین حال سبک می باشد به طوریکه این دستگاه فقط ۲۱.۷ میلیمتر ضخامت دارد. اما به کار رفتن فلز در بدنه این دستگاه بر خلاف تصور همگان نه تنها باعث افزایش وزن این دستگاه نشده و بلکه ایسوس به واسط تکنولوژی خاص ساخت خود توانسته وزن این دستگاه را به ۲ کیلوگرم برساند. این موضع برای یک دستگاه ۱۵.۶ اینچی یک مزیت مهم محسوب می شود. همچنین قاب این دستگاه از نوع آلومینیوم برجسته می باشد که جلوه خاص و زیبایی بدان بخشیده است.
صفحه نمایش این دستگاه مجهز به فناوری Eye Care ایسوس می باشد. این فناوری از ساتع شدن امواج آبی رنگ مزاحم که برای چشم ضرر دارد جلوگیری می نماید. در نهایت این موضوع باعث افزایش کیفیت تصویر و دید می شود. صفحه کلید این دستگاه از نوع ارگونومیک و بر اساس حالت دست کاربران طراحی شده است که به واسطه آن در طولانی مدت کاربران را از شر آسیب هایی احتمالی راحت می نماید.