جامع خبر:شعار بانک شهر در دومین جشنواره سالانه “بانک محبوب من” به انتخاب ۲۵هزار مشتری، به عنوان محبوب‌ترین شعار بانکی معرفی شد. به گزارش جامع خبراز بانک شهر، دومین جشنواره سالانه بانک محبوب من در پاییز۹۴، در حالی آغاز شد که تمامی بانک‌های کشور، در این جشنواره در معرض قضاوت مشتریان و شهروندان قرار گرفتند. […]

جامع خبر:شعار بانک شهر در دومین جشنواره سالانه “بانک محبوب من” به انتخاب ۲۵هزار مشتری، به عنوان محبوب‌ترین شعار بانکی معرفی شد.
به گزارش جامع خبراز بانک شهر، دومین جشنواره سالانه بانک محبوب من در پاییز۹۴، در حالی آغاز شد که تمامی بانک‌های کشور، در این جشنواره در معرض قضاوت مشتریان و شهروندان قرار گرفتند.
در این دوره از جشنواره که پس از ۲۹روز به کار خود پایان داد، بالغ بر ۲۱هزار و ۴۰۰نفر از مشتریان به بانک محبوب خود رای دادند که شعار بانک شهر با عنوان “نوآوری در خدمت” در این میان به انتخاب ۲۵هزار مشتری به عنوان محبوب‌ترین شعار بانکی معرفی شد.
در قرعه‌کشی این جشنواره که با حضور مدیران سایت‌های بانکی، وب‌سایت دیجی کالا، اصحاب رسانه‌ها و همچنین نمایندگان روابط‌عمومی بانک‌های کشور برگزار شد، بانک شهر موفق شد تا برگزیده مشتریان در شعار محبوب باشد.
بر این اساس، دومین جشنواره سالانه بانک محبوب من در پاییز۹۴، به مدت ۲۹روز در معرض دید مخاطبان قرار داشت که مشتریان این امکان را داشتند تا علاوه بر انتخاب بانک محبوب خود و پاسخ دادن به سئوالاتی در خصوص خدمات بانکی، شانس خود برای برنده شدن ۴دستگاه آیفون۶ را نیز امتحان کنند.