جامع خبر:معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی بر لزوم وصول مناسب و به موقع حق بیمه برای تداوم و ارتقاء خدمات این سازمان تأکید کرد و گفت: در حال حاضر ماهیانه حدود ۴۰۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت مستمری و ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان تأمین اجتماعی هزینه می‌شود. به گزارش جامع خبرازسازمان تأمین […]

جامع خبر:معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی بر لزوم وصول مناسب و به موقع حق بیمه برای تداوم و ارتقاء خدمات این سازمان تأکید کرد و گفت: در حال حاضر ماهیانه حدود ۴۰۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت مستمری و ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان تأمین اجتماعی هزینه می‌شود.

به گزارش جامع خبرازسازمان تأمین اجتماعی، محمدحسن زدا در جلسه شورای اداری تأمین اجتماعی غرب تهران، اظهار داشت: وصول بدهی‌های معوق کارفرمایان از جمله مسائلی است که در سازمان تأمین اجتماعی به صورت جدی دنبال شده و البته این موضوع با توجه ویژه به حفظ اشتغال و تداوم فعالیت کارگاه‌ها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تامین اجتماعی غرب تهران بهترین عملکرد را در وصول مطالبات معوق داشته است از مدیریت و کارکنان این مجموعه تشکر کرد.

معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی، با اشاره به وصول مطالبات شهریور ماه کلیه ادارات کل استان‌ها گفت: در شهریور ماه سال جاری مجموع حق بیمه دریافتی سازمان تأمین اجتماعی در سراسر کشور از ۳ هزار و۷۶۰ میلیارد تومان گذشت که تمامی این مبلغ برای خدمت رسانی به بیمه شدگان و مستمری بگیران عزیز هزینه می‌شود.

معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی وضعیت سازمان را در شرایط کنونی رو به رشد و خوب توصیف کرد و گفت: با همکاری و ارتباط مناسبی که بین سازمان تأمین اجتماعی و سایر نهادها بوجود آمده است شاهد روند رو به بهبود و ارتقاء خدمات و فعالیت‌های سازمان هستیم.

وی جایگاه اداره کل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ را در سطح کشور ممتاز و مهم توصیف کرد و گفت: وجود مدیریت، مسئولان و کارشناسان مجرب سبب شده تا اجرای برنامه‌های سازمان تامین اجتماعی پیش از اجرا در این اداره کل بررسی‌ و پس از تایید نهایی جهت اجرا به استان‌های دیگر ارسال ‌‌شود.

در ادامه این جلسه ناهید حیدری، مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ با اشاره به ارزیابی‌های امور استان‌ها در سال گذشته و کسب مقام چهارمی غرب تهران گفت: شعب ۲۵، ۱۳ و ۱۴ در ارزیابی سال گذشته مقام اول تا سوم شعب ممتاز کشور را به دست آوردند و در میان شعب کل کشور به عنوان نمونه و برتر اعلام شدند و واحد نامنویسی اداره کل غرب تهران بزرگ در کل کشور رتبه اول را به دست آورد.

وی از تلاش صادقانه و مضاعف روسای شعب، سرگروه‌ها، کارکنان اداره کل و شعب تابعه تشکر و قدردانی کرد.

مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ وصول مطالبات را یکی از اهداف مهم سازمانی توصیف کرد و افزود: وصول مطالبات در شرایط سخت اقتصادی بسیار دشوار است، اما با تمام سختی‌ها با همت و تلاش کارکنان و با استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

حیدری ابلاغ الکترونیک را کاری نو و ابزاری مهم در تحقق وصول مطالبات دانست وافزود: در شهریور ماه سال جاری ۵۹% از ابلاغ‌ها از طریق ابلاغ الکترونیک انجام پذیرفته است.

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ با اشاره به راه‌اندازی پرونده الکترونیک در شعب تهران، گفت: پرونده الکترونیک یکی از آرزوهای مدیران سازمان بود که خوشبختانه این اتفاق در سال جاری به واقعیت پیوست و شعب در این پروژه نهایت سعی و تلاش خود را به کار بستند و تاکنون ۱۰۰ هزار پرونده الکترونیک تشکیل و ۸۰ هزار برگ سند نیز اسکن شده است.