جامع خبر:​معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی با ارسال نامه ای خطاب به مدیرعامل بانک صادرات ایران از اقدامات و عملکرد این بانک در حوزه مسئولیت های اجتماعی تقدیر بعمل آورد. به گزارش جامع خبراز بانک صادرات ایران، دکتر محسنی بندپی رییس سازمان بهزیستی با ارسال پیامی خطاب به اسماعیل للـه گانی مدیرعامل این بانک […]

جامع خبر:​معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی با ارسال نامه ای خطاب به مدیرعامل بانک صادرات ایران از اقدامات و عملکرد این بانک در حوزه مسئولیت های اجتماعی تقدیر بعمل آورد.
به گزارش جامع خبراز بانک صادرات ایران، دکتر محسنی بندپی رییس سازمان بهزیستی با ارسال پیامی خطاب به اسماعیل للـه گانی مدیرعامل این بانک ایفاء تعهدات و مسئولیت های اجتماعی بانک متبوع را ارزشمند و آنرا گامی موثر در تحقق عدالت اجتماعی و توسعه پایدار کشور برشمرد .
در بخشی از پیام مذکور آمده است :
بی تردید توسعه پایدار اجتماعی اقتصادی و فرهنگی کشور با همکاری و هماهنگی ارگانها، نهادها، سازمانها، موسسات و مشارکت همه آحاد مردم میسر خواهد بود خصوصا” نقش آفرینی و پایبندی موسسات مالی و اعتباری به تعهدات و ایفای مسئولیت های اجتماعی می تواند در گسترش سلامت جامعه، تحقق عدالت اجتماعی و توسعه پایدار کشور موثر باشد. نظر به اینکه مجموعه جنابعالی در حمایت از جامعه هدف این سازمان و تحقق مراتب پیشگفت اقدامات موثری داشته اید، لذا اینجانب ضمن اظهار خرسندی از همراهی، همکاری و مساعی ارزشمند و صادقانه جنابعالی و همکاران گرامیتان در راستای تحقق آرمانها و سیاستهای دولت تدبیر و امید که همانا رسیدن به تعالی اجتماعی، اقتصادی و توانمندسازی معلولین، نیازمندان و زنان خودسرپرست سازمان می باشد تقدیر و تشکر نموده و از خداوند منان توفیق روزافزون شما را در جهت تحقق اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی و خدمت به محرومین و نیازمندان مسئلت می نمایم .