جامع خبر:بانک کارآفرین به مناسبت فرارسیدن اعیاد مبارک غدیر و قربان از طریق شعب منتخب اقدام به توزیع “اسکناس نو” در میان شهروندان استان تهران می کند. به گزارش جامع خبراز بانک کارآفرین ، بر اساس اعلام بانک مرکزی ، بانک کارآفرین در ۵ شعبه منتخب از ۷ تا ۹ مهرماه در میان شهروندان استان […]

جامع خبر:بانک کارآفرین به مناسبت فرارسیدن اعیاد مبارک غدیر و قربان از طریق شعب منتخب اقدام به توزیع “اسکناس نو” در میان شهروندان استان تهران می کند.
به گزارش جامع خبراز بانک کارآفرین ، بر اساس اعلام بانک مرکزی ، بانک کارآفرین در ۵ شعبه منتخب از ۷ تا ۹ مهرماه در میان شهروندان استان تهران “اسکناس نو ” توزیع می¬کند.
بر اساس این گزارش ، شهروندان متقاضی می¬توانند از روز سه شنبه ۷ تا ۹ مهرماه با مراجعه به شعب منتخب بانک کارآفرین “جمهوری ، “تهرانپارس ” ، ” سردار جنگل” ، ” نیاوران” و ” فاطمی” اسکناس نو ۵،۰۰۰ ریالی و انواع مسکوک نیکل مورد نیاز خود را دریافت کنند.
همچنین بر اساس این گزارش ، به منظور رفاه حال شهروندان، علاوه بر شعب بانک کارآفرین، شعب منتخب بانک های ملی ایران، صادرت ایران، ملت، رفاه کارگران، و پست بانک نیز در همین ایام اقدام به توزیع اسکناس نو در میان شهرندان تهرانی می¬کنند.