جامع خبر:شامگاه روز گذشته در میان حضور پرشور شهروندان دارالشهدای تهران، جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی منطقه ۱۷ با محوریت «خانواده و تفریحات سالم» در بوستان بهاران با هدف توسعه و ترویج تفریحات سالم و خانواده محور آغاز به کار کرد. به گزارش جامع خبراز شهرداری منطقه ۱۷، این جشنواره با رویکرد فرهنگ بومی و محلی […]

جامع خبر:شامگاه روز گذشته در میان حضور پرشور شهروندان دارالشهدای تهران، جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی منطقه ۱۷ با محوریت «خانواده و تفریحات سالم» در بوستان بهاران با هدف توسعه و ترویج تفریحات سالم و خانواده محور آغاز به کار کرد.

به گزارش جامع خبراز شهرداری منطقه ۱۷، این جشنواره با رویکرد فرهنگ بومی و محلی آغاز شده و با برپایی غرفه های سلامت ، بهداشت فردی و اجتماعی و تغذیه شهروندان را در جهت زندگی سالم ترغیب می نماید.

علی رضایی قائم مقام شهردار منطقه ۱۷ با تقدیر از برگزاری چنین جشنواره هایی گفت: حضور خونگرم و پر هیجان شهروندان در این جشنواره نشان می دهد که شهروندان این منطقه به این جشنواره ها و نفس ورزش کردن بسیار علاقه مندند و لازم است که با اجرای برنامه های اینچنینی ورزش همگانی را در بین شهروندان توسعه دهیم.

در این جشنواره با ابلاغ پیام بهروز محمدزاده شهردار منطقه به فرزندان شهدای مدافع حرم ساکن در دارالشهدای تهران، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گرامی داشته شد و همچنین حاضرین در جشنواره با قرائت سوره حمد همزمان با اذان مغرب یاد و خاطره شهدای حادثه منا را گرامی داشتند.

تقدیر از خانواده معظم شهدا و پهلوانان کشتی گیر و پیشکسوتان ورزشی منطقه ۱۷ از دیگر برنامه های این جشنواره بود که مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

جوادسیفی بخشی معاون امور فرهنگی اجتماعی، اصغر قیطاسی رییس اداره تربیت بدنی ، ابراهیم ابویی رییس اداره روابط عمومی ، مرتضی مرادی شهردار ناحیه دو، ایرج مرشدلو شهردار ناحیه سه منطقه ۱۷ از دیگر مدیرانی بودند که در مراسم افتتاحیه و آغاز به کار این جشنواره حضور داشتند.

گفتنی است جشنواره فرهنگی ورزشی دارالشهدای تهران از روز دوشنبه سیزدهم مهرماه آغاز شده و تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.