جامع خبر:موسسه خیریه بهنام دهش پور روزهای رنگارنگ پاییز را بهانه ای برای برگزاری جشنواره پاییزی خویش کرده است تا به واسطه آن حضور پر شور و گرم هموطنان عزیز را در غرفه های متنوعی که گرد هم آورده است را شاهد باشد. این غرفه ها شامل کفش ، کیف ، پوشاک ، جواهرات ، […]

جامع خبر:موسسه خیریه بهنام دهش پور روزهای رنگارنگ پاییز را بهانه ای برای برگزاری جشنواره پاییزی خویش کرده است تا به واسطه آن حضور پر شور و گرم هموطنان عزیز را در غرفه های متنوعی که گرد هم آورده است را شاهد باشد. این غرفه ها شامل کفش ، کیف ، پوشاک ، جواهرات ، زیور آلات ، لوازم بهداشتی و آرایشی و غیره است . لازم به ذکر است که در روز پایانی این جشنواره قرعه کشی برگزار خواهد شد و در این قرعه کشی برند دنیلی جوایزی را به قید قرعه به کسانی که در جشنواره پاییزی بهنام دهش پور حضور یابند اعطا خواهد کرد.
برند ایتالیایی دنیلی به عنوان یکی از حامیان موسسه خیریه بهنام دهش پور در جشنواره پاییزی است و تمام سعی اش بر آن است تا به نوبه خود گامی در جهت خدمت رسانی به بیماران سرطانی کشور بردارد. هرچند با توجه به بالا بودن تعداد بیماران سرطانی کشور ،مشارکت هر چه بیشتر شرکت ها و سازمان های گوناگون در حمایت از بیماران سرطانی ضروری است اما برداشتن یک گام هر چند کوچک از طرف برند ها بسیار امید بخش خواهد بود.
جشنواره پاییزی بهنام دهش پور منتظر حضور سبز هم میهنان ایرانی است تا برندها و موسسه های مختلف حاضر بتوانند سود حاصل از فروش خود را در این جشنواره به نفع بیماران سرطانی به موسسه خیریه بهنام دهش پور اهدا نمایند. هر چند مراسم این چنینی سهم کوچکی از هزینه های درمانی این دسته از بیماران را تامین خواهند کرد اما دلگرمی حاصل از این همدردی در دلهای آنان درمان بخش خواهد بود.
این جشنواره از امروز آغاز و تا دهم مهرماه ادامه دارد جشنواره پاییزی بهنام در مجموعه فرهنگی ، ورزشی ، رفاهی تلاش واقع در خیابان ولی عصر ، نرسیده به چهارراه پارک وی از ساعت ۱۰ الی ۲۱ پذیرایی حضور سبز هموطنان ایرانی است.