جامع خبر:در آستانه فرارسیدن ماه محرم و برگزاری سیزدهمین نمایشگاه فرهنگی مذهبی عطر سیب، بانک شهر به منظور تسهیل در مراودات پولی شرکت‌کنندگان، در این نمایشگاه حضور یافت. به گزارش جامع خبر، با برگزاری سیزدهمین نمایشگاه فرهنگی مذهبی عطر سیب که از سوی شهرداری تهران در بوستان ولایت برگزار شد، بانک شهر با راه‌اندازی شعبه، […]

جامع خبر:در آستانه فرارسیدن ماه محرم و برگزاری سیزدهمین نمایشگاه فرهنگی مذهبی عطر سیب، بانک شهر به منظور تسهیل در مراودات پولی شرکت‌کنندگان، در این نمایشگاه حضور یافت.
به گزارش جامع خبر، با برگزاری سیزدهمین نمایشگاه فرهنگی مذهبی عطر سیب که از سوی شهرداری تهران در بوستان ولایت برگزار شد، بانک شهر با راه‌اندازی شعبه، به شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه خدمات بانکی ارائه می‌دهد.
همچنین در جریان برگزاری این نمایشگاه، سه دستگاه ATM سیار بانک شهر در بوستان ولایت قرار داده شده و یک پیشخوان شهرنت نیز به ارائه خدمات بانکی به غرفه‌داران و شرکت‌کنندگان حاضر در این نمایشگاه می‌پردازد.
بر این اساس، سیزدهمین نمایشگاه بزرگ فرهنگی‌، مذهبی عطر سیب تا ٢٢مهر ماه از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با حضور طیف گسترده‌ای از تولید‌کنندگان و توزیع‌کنندگان اصلی در زیرگروه‌های اقلام فرهنگی و تبلیغی، مواد غذایی، محصولات برقی و الکترونیکی، تجهیزات صوتی و تجهیزات آشپزخانه‌ای مورد نیاز هیئت‌ها، حسینیه‌ها، مساجد و کانون‌های مذهبی برپا می‌شود و حضور عموم مردم در این نمایشگاه، آزاد است.
این نمایشگاه همه روزه از ساعت ۹ الی ۱۹ آماده پذیرایی و ارائه خدمات به هیئت‌ مذهبی اعم از هیئت‌های دانشجویی و دانش‌آموزی و محلات خواهد بود.