جامع خبر: مدیرعامل بانک در سفر به استان مازندران حمایت بانک شهر از پروژه‌های در دست اجرای شهرداری ساری را اعلام کرد. به گزارش جامع خبرازبانک شهر، دکتر پورزرندی در سفر به استان مازندران، به همراه خامی معاون اعتبارات، تابش‌فر معاون نهادهای اجتماعی، رفیعی مدیر امور شعب، صادقی مدیر امور سرمایه‌گذاری و عالی‌پور سرپرست منطقه‌۵ […]

جامع خبر: مدیرعامل بانک در سفر به استان مازندران حمایت بانک شهر از پروژه‌های در دست اجرای شهرداری ساری را اعلام کرد.
به گزارش جامع خبرازبانک شهر، دکتر پورزرندی در سفر به استان مازندران، به همراه خامی معاون اعتبارات، تابش‌فر معاون نهادهای اجتماعی، رفیعی مدیر امور شعب، صادقی مدیر امور سرمایه‌گذاری و عالی‌پور سرپرست منطقه‌۵ البرز، با استاندار مازندران دیدار کرد.
طی این دیدار، در خصوص پتانسیل‌های استان و موقعیت‌های سرمایه‌گذاری از جمله پروژه بازسازی فرودگاه رامسر، ساخت چند هتل در ساری، پروژه آب گرم لاریجان، بحث و مذاکره و ن از پروژه آماده بهره‌برداری و در حال آزمایش کارخانه فولاد البرز ایرانیان بازدید شد.
همچنین در این سفر، پورزرندی در دیدار با مدیران شهرداری ساری، موافقت خود را با تأمین مالی پروژه‌های در دست اجرا و تکمیل شهرداری ساری از جمله طرح تکمیل دریاچه تفریحی در بوستان ملل و سایر پروژه‌های عمرانی استانی اعلام کرد.
بر این اساس، شهرداری ساری نیز در این نشست موافقت خود را با اعطای یک واحد تجاری حداقل ۲۰۰متر مربع در میدان امام حسین ساری(بهترین منطقه تجاری شهر) جهت جابه‌جایی شعبه ساری به این محل اعلام کرد.