جامع خبر:وزیر نفت درنامه ای به رئیس مجلس نوشت: گازرسانی به شهرها و روستاهای کشور بدون حمایت نمایندگان مجلس و کمیسیون های تخصصی قابل تحقق نبود. بیژن زنگنه در نامه ای خطاب به دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، قدردانی ۲۲۰ نماینده مجلس را به منظور گازرسانی به شهرها و روستاهای کشور سبب دلگرمی […]

جامع خبر:وزیر نفت درنامه ای به رئیس مجلس نوشت: گازرسانی به شهرها و روستاهای کشور بدون حمایت نمایندگان مجلس و کمیسیون های تخصصی قابل تحقق نبود.
بیژن زنگنه در نامه ای خطاب به دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، قدردانی ۲۲۰ نماینده مجلس را به منظور گازرسانی به شهرها و روستاهای کشور سبب دلگرمی کارکنان صنعت نفت دانست و گفت: گازرسانی به شهرها و روستاها بدون حمایت نمایندگان مجلس محقق نمی شد.
متن کامل نامه بیژن زنگنه، وزیر نفت خطاب به علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در پی می آید.
احتراما، نامه تقدیر و حمایت ۲۲۰ نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از طرح توسعه گازرسانی به شهرها و روستاهای کشور موجب دلگرمی مدیران و همکاران وزارت نفت گردید.
ضمن سپاس از توجهات نمایندگان محترم به امر خطیر گازرسانی و فعالیتهای وزارت نفت به عنوان پیشران توسعه کشور، بر خود لازم می دانم ضمن سپاس از توجه نمایندگان محترم تاکید کنم که این امر خطیر محقق نمی شد مگر با اقدام قاطع نمایندگان و کمیسیون های تخصصی مربوطه مجلس محترم شورای اسلامی که با تصویب تبصره ۲ بند ق لایحه بودجه ۱۳۹۳و ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید، ظرفیت عملی لازم را برای اجرای این اقدام ملی آماده کردند.
برخود لازم می دانم مراتب سپاس خود و مجموعه همکاران را در وزارت نفت از این توجه و همراهی ابراز دارم. بی شک مجموعه زحمتکشان صنعت نفت با همکاری عزیزان نماینده است که می توانند در خدمت به اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شهیدپرور ایران کامیاب باشند.
امید که تداوم این همکاری و همراهی راه را در تداوم این مسیر هموار کند.
۲۲۰ نماینده مجلس شورای اسلامی، هشتم مهرماه امسال در نامه ای به رئیس جمهوری از تلاشهای وزارت نفت و مهندس زنگنه در تامین گاز روستاها و ایجاد شبکه آن قدردانی کردند.
در متن آن نامه که در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس قرائت شد، آمده بود: احتراماً اینجانبان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از تلاش و اهتمام جناب آقای مهندس زنگنه و همکاران ایشان در وزارت نفت در راستای اقتصاد مقاومتی و تحقق عدالت اجتماعی از طریق توسعه گازرسانی به شهرهای کوچک به ویژه مناطق محروم روستایی قدردانی می نمائیم.
امید است با تداوم حمایت دولت و مجلس، این حرکت به گونه ای تدبیر و مدیریت شود تا انشاءالله تا سال ۱۳۹۵ تمام مناطق شهری و روستائی کشور از نعمت گاز طبیعی برخوردار شود.