جامع خبر:امکان افتتاح سپرده بلندمدت و کوتاه مدت ویژه و خدمات دیگر با استفاده از اینترنت بانک و اینترنت بانک همراه سینا به گزارش جامع خبراز بانک سینا، این بانک در راستای ایجاد زمینه های بانکداری آسان، خدمات جدیدی را از طریق سامانه های اینترنت بانک و اینترنت بانک همراه به هموطنان ارائه می نماید. […]

جامع خبر:امکان افتتاح سپرده بلندمدت و کوتاه مدت ویژه و خدمات دیگر با استفاده از اینترنت بانک و اینترنت بانک همراه سینا

به گزارش جامع خبراز بانک سینا، این بانک در راستای ایجاد زمینه های بانکداری آسان، خدمات جدیدی را از طریق سامانه های اینترنت بانک و اینترنت بانک همراه به هموطنان ارائه می نماید.
براساس این گزارش، از جمله خدمات جدید قابل ارائه از طریق سامانه های یاد شده، امکان افتتاح سپرده بلند مدت و کوتاه مدت ویژه و پرداخت قبض دسته ای با کارت است که زمینه صرفه جویی در وقت و هزینه کاربران را به همراه دارد. همچنین پرداخت اقساط تسهیلات با کارت های داخلی (سینا کارت، کارت خرید و سفر کارت) و دریافت رسید مجدد تراکنش های انجام شده ۷ روز قبل از قابلیت های جدید ایجاد شده در اینترنت بانک است.
بانک سینا به عنوان یکی از ارائه دهندگان متنوع ترین خدمات بانکداری الکترونیک، نقش موثری را در ترویج فرهنگ استفاده از این خدمات در جامعه ایفا نموده است.