جامع خبر:مراسم قرعه کشی جشنواره تابستانی بانک گردشگری تحت عنوان طرح “هامین” با حضور علی اصغر سفری مدیر عامل بانک گردشگری برگزار شد. به گزارش جامع خبراز بانک گردشگری ، در این مراسم علی اصغر سفری ضمن ابراز امیدواری نسبت به برگزاری چنین جشنواره هایی خاطر نشان کرد: امیدوارم با برنامه ریزی انجام شده باز […]

جامع خبر:مراسم قرعه کشی جشنواره تابستانی بانک گردشگری تحت عنوان طرح “هامین” با حضور علی اصغر سفری مدیر عامل بانک گردشگری برگزار شد.

به گزارش جامع خبراز بانک گردشگری ، در این مراسم علی اصغر سفری ضمن ابراز امیدواری نسبت به برگزاری چنین جشنواره هایی خاطر نشان کرد: امیدوارم با برنامه ریزی انجام شده باز هم شاهد اجرای طرح هایی از این دست باشیم و بتوانیم در سایه برگزاری آن ارتباط مستمر و گسترده تری با مشتریان داشته باشیم.

وی در ادامه افزود : طرح “هامین” نخستین سری از این جشنواره ها بود و به امید خدا در فصل پاییز دومین سری جشنواره های بانک گردشگری به مرحله اجرا می رسد.

در ادامه این مراسم قرعه کشی توسط مدیر عامل و دیگر مدیران بانک انجام گرفت که نفرات برنده شناخته شدند.

لازم به ذکر است نخستین جشنواره بانک گردشگری تحت عنوان طرح “هامین” در تابستان سال جاری برگزار شد و برندگان بر اساس امتیازات اعلام شده موفق به کسب جوایز نفیسی از سوی بانک شدند.

گفتنی است اسامی نفرات برنده متعاقبا در شعب و وب سایت بانک گردشگری اعلام خواهد شد.