جامع خبر: بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، یک باب مدرسه ۶ کلاسه، در روستای حمیران از توابع بندرلنگه را افتتاح کرد. به گزارش جامع خبراز بانک‌پاسارگاد، این مدرسه طی مراسمی با حضور مدیران و مسئولان آموزش و پرورش استان و بندر لنگه، مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان، فرمانداری بندرلنگه، ائمه جماعات، شورای روستای حمیران، […]

جامع خبر: بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، یک باب مدرسه ۶ کلاسه، در روستای حمیران از توابع بندرلنگه را افتتاح کرد.
به گزارش جامع خبراز بانک‌پاسارگاد، این مدرسه طی مراسمی با حضور مدیران و مسئولان آموزش و پرورش استان و بندر لنگه، مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان، فرمانداری بندرلنگه، ائمه جماعات، شورای روستای حمیران، جمعی از مدیران و مسئولان بانک‌پاسارگاد، اهالی منطقه و دانش‌آموزان افتتاح شد.
این مدرسه که ظرف مدت ۹ ماه ساخته شد، با ۳۴۷ مترمربع زیربنا و ۹۴۰ مترمربع محوطه‌سازی، در سال تحصیلی جدید آماده بهره‌برداری و استفاده دانش‌آموزان است.
گفتنی است بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای رسالت‌های اجتماعی خود تاکنون اقدام به ساخت مدرسه، کتابخانه و خانه‌های بهداشت در مناطق محروم استان‌هایی مانند اردبیل، همدان، کهگیلویه و بویر احمد، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان روضوی، خراسان شمالی، آذربایجان، کرج و … کرده‌است و این فعالیت‌ها همچنان ادامه دارد.